MX-ON-line poradna

ČZ 516.. .
9.11.2006      MichalPavlok@seznam.cz
     Zdravím.Chlapi, koupil jsem nedávno 516-ku a musel jsem udělat výbrus. Jehlu jsem dal do 3. dírky zhora, trochu jsem šroub směsi přitáhnul, mám tam polo od Valvolinu v poměru 1:20, ale nějak nevím, co s hladinou.Asi snížit ten plíšek, abych tu hladinku zvednul a tím i obohatil směs, je to tak?Předstih je OK, chytne se po delší době, chvilku jede a pak total ztratí otáčky..A pořád tak dokola. Mám pocit, jako by nedostávala dost benzínu a když, tak jen chvíli po nacupování.Dík za jakoukoliv radu.Biker MIKE

re: ČZ 516.. .
10. 11. 2006, 13:41:38     
     Seřídit haldinu na ty nálitky co jsou ve v plovákové komoře jinak se bohatost šteluje změnou otryskováni ne hladinou.
IP : 195.225.73.66

re: ČZ 516.. .
11. 11. 2006, 13:41:13      peknyv@seznam.cz
     neni pravda, pokud nestačí šroub, tak se zvedne/sníží hladina
IP : 85.70.31.170

re: ČZ 516.. .
11. 11. 2006, 19:37:39      kupcik@seznam.cz
     Tak s názorem nademnou moc nesouhlasím. Když začínám ladit tak co prvně zkontroluju je hladina v karbecu a vzduchovej filtr jinak to celý nemá smysl. Pokud vyměním trysku tak přesně vím co jsem udělal pokud posunu hladinu vím prd a zpět se vrátit nedá pochybuju že se to dá tak přesně trefit. A co vím tak naladit zetku aby byla hodná,pokorná a neměla nikde díru je celkem hodně laborování a zebere dost času a paliva :-)
IP : 82.117.159.147

re: ČZ 516.. .
12. 11. 2006, 08:28:55      nsuteam@tiscali.cz
     Máš pravdu.S hladinou se,pokud je přesně nastavená, nehýbe v žádném případě.U dvoutaktu by měl být výfuk,vzduch. filtr a karburátor v pořádku a pak se už jen doladí chod motoru tryskami.
IP : 88.102.207.115

re: ČZ 516.. .
12. 11. 2006, 19:37:23      peknyv@seznam.cz
     Máte samozřejmě pravdu, ale jakmile už ani tohle nestačí/nelze to u některejch karburátorů udělat, tak se musej vohybat plechy na plovácích.
IP : 85.70.31.170

re: ČZ 516.. .
12. 11. 2006, 20:05:29      nsuteam@tiscali.cz
     Jak nestačí??Vyměnit můžeš přece i volnoběhovou trysku.Žádný \"vohybání plechů\" neni absolutně potřeba.
IP : 88.102.207.115

re: ČZ 516.. .
12. 11. 2006, 20:31:02      frd@centrum.cz
     1/20 na tenhle olej to je škoda tak 1/40
IP : 83.208.8.65

re: ČZ 516.. .
12. 11. 2006, 20:51:27      mirasekanina@seznam.cz
     a teče¨ti tam dost benzinu z nádrže ?? ucpanej kohoutek atd. ? skus to :-)
IP : 193.179.148.53

re: ČZ 516.. .
13. 11. 2006, 21:44:03     
     jak se seřizuje hladina jsem už napsal, ale bohatost se ladí výhradně tryskama protože hladinou je to absolutně nevypočitatelný nejde odhadnout o kolik a je to nej způsob jak zadřít
IP : 195.225.73.66

re: ČZ 516.. .
21. 11. 2006, 16:08:34      MichalPavlok@seznam.cz
     Chlapi díky za rady. Já jsem si pohrál s tou hladinou, zvednul jsem jehlu šoupátka a jede to. Ale pořád to není ono, protože když přeplavím karbec, nakopnu to, nějakou dobu to jede a pak se to začne dusit. Ale každopádně si s tím budu hrát a věřím, že to pak bude ok. Ať to všem fičí!!! Biker MIKE
IP : 213.194.250.33

re: ČZ 516.. .
22. 11. 2006, 06:33:53      kupcik@seznam.cz
     A ještě dost podstatná rada karbec se ladí při provozní teplotě, pokud je studený tak bude kuckat a nic nepoznáš a pokud bude přehřátej tak je to taky o ničem. Pokud je vše tak jak má bejt tak studenej motor po nastartování vůbec neposlouchá na plyn a kucká a dusí se se zvedající se teplotou začíná poslouchat a po prohřátí se chová tak jak má. Přirovnal bych to ke studené škodovce :-).
IP : 81.92.149.241



Zpět na seznam témat

Vkládání příspěvku
Email :

Spisovně PEPA , velkými písmeny (ochrana proti robotům) :

Nadpis :

Text příspěvku :

© web design Jaromir S