MX-ON-line poradna

PÍST .
17.01.2007      Michal
     sel by vyfrézovat píst?myslim ze zeleza nebo z nejkae slitiny?z ceho jsou kovane písty?asi by musel byt stejne tezky jak original ne?

re: PÍST .
17. 01. 2007, 15:03:38      150.c@seznam.cz
     Písty se buď odlívají do forem nebo kovají v zápustkách a pak se ale musí stejně obrobit.Písty se soustruží a ne frézujou. :o) No nevím železný píst to by asi nebylo ono, už jen kvůli váze to by klasická klikovka nevydržrla a taky by se víc opotřebovával válec.
IP : 88.102.251.192

re: PÍST .
17. 01. 2007, 15:47:29      frikulin@napis.to
     Jak poznám že se jedná o litý nebo kovaný píst? Má to nějaký označení?
IP : 80.188.58.18

re: PÍST .
17. 01. 2007, 16:47:04      angelina63
     Kámoš koupil motorku s dřevěným pístem. Odtlačil to domů a doma na to přišel. Blbec co ?
IP : 85.70.89.90

re: PÍST .
17. 01. 2007, 16:50:55      p.kuca.army@seznam.cz
     Na první pohled poznáš kovaný píst podle vnitřku, potom podle hmotnosti.
IP : 88.100.96.192

re: PÍST .
17. 01. 2007, 17:00:14      klingacik
     kovany piest ma vnútro vybraté vyfrézované nie je to tak pekne opracovane.a klasicke piesty su odlievane.zistis to na pohlad ako vravi p.kuca
IP : 213.81.195.226

re: PÍST .
17. 01. 2007, 17:01:23      klingacik
     ja som si teraz menil vlozku valca na 516 a daval som aj kovany stal ma 2500 SK a dufam ze to nieco vydrzi
IP : 213.81.195.226



Zpět na seznam témat

Vkládání příspěvku
Email :

Spisovně PEPA , velkými písmeny (ochrana proti robotům) :

Nadpis :

Text příspěvku :

© web design Jaromir S