MX-ON-line poradna

516 .
11.02.2007      marian.cs.cz@seznam.cz
     cau hosi chtel bych se zeptat chtel bych si koupit 516 a je mi teprve 14 tak nevim jestli na me neni moc silna prosim poradte mam skusenost jenom z fichtlem :D a z 175 ale normla a slysel sem ze je to das ze jede jak drak tak nevim pls poradte jestli je to dobra motorka jestli se s nou jezdi dobre jestli se sere a td. dikkk

re: 516 .
11. 02. 2007, 15:23:40      kupcik@seznam.cz
     Ono nezáleží na věku, ale spíše na výšce a síle. Motokros je všeobecně makačka, a motorka ti neodpustí žádnou indispozici, jak neudržíš řidítka tak zákonitě padáš. Jinak 516 je pro začátek dostačujíci motocykl. Naučíš se na něm používat spojku a pochytíš nějaký základy. No a pak je už na zvážení každýho jestli bude pokračovat nebo bude radši hrát fotbal. Jinak je to dost finančně náročný koníček. No a motorka je tak spolehlivá jak je spolehlivý mechanik.
IP : 82.117.159.147

re: 516 .
11. 02. 2007, 15:36:26      marian.cs.cz@seznam.cz
     No ale ja nebudu jezdit cross ja to budu mit jen tak na pobaveni na polnacky a nekdy zajedu na crosovou trat a visokej moc nejsem ale silnej j tak nevim jestli to neni moc dat 15 000 za pojezdeni na polu a na trati mozna ten motocros jezdit budu ale az budu videlavat takze nevim porad jestli to stoji za to dat ty prachy ?? ty jezdiz zavody ????????
IP : 194.213.45.222

re: 516 .
11. 02. 2007, 15:38:42      marian.cs.cz@seznam.cz
     a ty opravy bych urcite neka zvladl stjenak du na automechanyka :D
IP : 194.213.45.222

re: 516 .
11. 02. 2007, 15:56:33      fichtl
     516 bysi měl zvládnout usuzuji z tvejch příspěvků. Automechanik se píše s měkkým ,i,máš tam i plno překlepů. Mě je 15 a mám 513tku a stačí mi to akorát slabší bych nechtěl šel bych i klidně do 514 ale tam je strašná spotřeba a točivej moment. 516 se kazí co sem slyšel dost je tam malá životnost motoru což je u motokrosu normální ale 516 točí skoro 11 000 ot.min. Oficer.j má 14 let a měl i 514 tku a stačil na ní jak píše kupcik je to jen o jezdci. 516tku seženeš za 10 000 slušnou. Ale něco do toho vrazíš aby sis ji vyladil podle sebe
IP : 217.197.149.169

re: 516 .
11. 02. 2007, 16:31:05      marian.cs.cz@seznam.cz
     No ale tady pisou ze u 513 nefunguje spojka jak by mela a nikdy fungovat nebude :)
IP : 194.213.45.222

re: 516 .
11. 02. 2007, 17:16:27      kupcik@seznam.cz
     No já jezdím po závodech, mám za sebou jednu sezonu a chystám se na další i s mladým. Stroje jsou nachystaný a chuť je veliká. Pokud chceš jen tak jezdit po polňačce tak to asi nemá smysl, bo tu 516 vytavíš. Motocros má smysl pouze na trati, která je k tomu uzpůsobená. Lítat někde po poli nebo lukách je o ničem. Ale pokud si chceš vyhrát a složit zeťáckou maturitu tak na to je 516 velmi dobrá, kdo dá dohromady 516 aby fungovala ta 100% a byla spolehlivá, tak toho už nic nemůže překvapit.
IP : 82.117.159.147

re: 516 .
11. 02. 2007, 17:20:28      kupcik@seznam.cz
     A k té funkčnosti zetky fungují všechny a dobře jen musejí mít dobrýho mechanika. Kdo nadává na zetku tak je buď nezná nebo holt neumí!A stydí si to přiznat. Takže chyby nejsou v motorkách, ale v lidech. Každá motorka, která sjela z výrobního pásu tak fungovala :-).
IP : 82.117.159.147

re: 516 .
11. 02. 2007, 17:25:49      peknyv@seznam.cz
     516 je docela svině na všechno. Je sice pravda, že si motor uděláš klidně sám, ale ne uplně dobře. Pokud bys se zetkama chtěl začít, tak si musíš najít někoho, kdo ti poradí jak vyzrát na slabiny motoru (zajišťování matky primáru, umístění klínku, vymezení vůlí v převodovce atd.). Jinak já sem přesedal na 516 z fichtla a prvních pár jízd to byl hukot, ale protože fyzičku docela mám, tak mě potom ruka od spojky přestala bolet. Co se týče spotřeby, tak 516 saje jako kráva a musí se do ní lejt kvalitní olej (250Kč/L a vejš), jinak při těch otáčkách odkurvíš píst a máš vymalováno). Další co na ní je, že má dost tvrdou převodovku a špatně se vyřazuje. Abych jí ale taky jen nehanil, tak jede velmi solidně, motor se lehko demontuje z rámu i rozmontovává, díly jsou a pokud se motor složí pečlivě a jezdí se s rozumem, tak celkem drží. Pečlivě si ale rozmysli, jestli do toho hodláš jít, protože trvanlivost je několikanásobně menší, než třeba u 125/476. A díly jsou dražší a benzín by se měl lejt taky dražší.
IP : 85.70.31.170

re: 516 .
11. 02. 2007, 17:44:22      marian.cs.cz@seznam.cz
     Tak sem z toho vul tak 516,513,nebo 514 ale co tady pisou mam s te 514 strach docela a jek je to s tim ze cim vetsi objem tim mensi srani poradte nevim ale 516 si vseci nechvalej tak jak 514 a 516 se prodava vic takze to znemena ze se jich chce vetsina zbavit ale 514 neni na prodej skoro zadna takze se ji asi nechce nikdo vzdat :D nevim no
IP : 194.213.45.222

re: 516 .
11. 02. 2007, 17:51:36      150.c
     a co Oficere už sem nechodí ? že jsem ho tu dlouho neslyšel :). Že by to už vzdal ?
IP : 88.102.251.192

re: 516 .
11. 02. 2007, 17:59:01      fichtl
     na blbnuti v terenu ti stačí nějakej houmkros
IP : 217.197.149.169

re: 516 .
11. 02. 2007, 21:21:37      kupcik@seznam.cz
     No 514 jsem zháněl skoro rok až se mi nakonec podařilo zuboženou sehnat. Dneska ji mám komplet po GO a je to masakr. Pro začátečníka ji ale moc nedoporučuji s mým metrákem si hraje jako s papírem a na čtverku se staví jen tak lehce heftem na zadek. Takže každou byť sebemenší chybu tvrdě ztrestá. Ale na druhé straně je to držák, točí polovinu co 516, tak jen z logiky věci je jasné že vydrží minimálně 2x tolik a to má ještě jen 4 kalupy a to je další prodloužení životnosti, kola to má jako ze mlejna a ne jako z ořezávátka jak 516. No a kameny na kolcách se jen tak neomlátí i když se s ní zacházi po závodnicku (řazení bez spojky tam i zpět). Ale jednu velkou nevýhodu má provoz je ukrutně drahej, chlastá tak 3-4x víc jak 516.
IP : 82.117.159.147

re: 516 .
11. 02. 2007, 21:33:53      fichtl
     jj je to masakr já sem zvědavej jak to táhne s klapkama
IP : 217.197.149.169

re: 516 .
11. 02. 2007, 21:46:02      libor.98
     já mám 516 a jsem sní velice spokojen jak motově i s podvozkem koupil jsem ji za 5000kč udál koplet celu klika výbrus ložiska gufera motoplat španěl novej fungl převodovku složil sám vymezil přidal 2 podložky navíc a jak líta ta přwevodovka je jak nová nikdy jsem ji nekousnul a to řadim bez spojky kliku vycentrovanou na 1 stovku ojnice vše nové a lítá do ted te jsem dal okorát novou vložku a výbrus s ložiskama po sezoně a jedu znovu matky lepim a zajištuju taky jsem z toho vycvičenej jak to umí pěkně rozházet kliku ale já si ji musim chválit na mejch 70kg to lítá solidně a taky souhlasim že to je jedině na tratě a ne ne pole tam tomu naložíš a myslíš si jak jedeš tvrdě ale přid si to skusit na trat je to stavění na to pořád měnit otáčky a rychlosti ne jet na 6 plnej pořád já osobě nikdy 6 neda l na trati jinak pořid co uznáš za vhodné hodně stěstí
IP : 195.225.73.66

re: 516 .
11. 02. 2007, 22:42:48      milan
     ja bych se chtěl zeptat na to řazeni bez spojky, ja s čz nemam žadne osobni zkušenosti ale zajmalo by mě to
IP : 83.208.25.187

re: 516 .
11. 02. 2007, 22:52:37      fichtl
     tak je to kros tak by to měl byt poloautomat ne?
IP : 217.197.149.169

re: 516 .
12. 02. 2007, 06:45:03      kupcik@seznam.cz
     No ze začátku jsem byl poctivej a mačkal ji, jenže to hrozně unavuje levou ruku a pokud je trať rozmasakrovaná tak to ani jinak nejde. Jinak převodovka to snáši velmi dobře a bez úhony. Aspoň 513/514. S 516 velký zkušenosti nemám. No ale klasickej poloautomat to není, jen kolca v převodovce maj jiný náběhy, aby to tam padalo jak němci do krytu. A bez spojkování je proces řazení velmi rychlý.
Jsou to v prvé řadě závodní stroje :-).
IP : 81.92.149.241

re: 516 .
12. 02. 2007, 15:52:09      Michal5
     Co se týká spotřeby tak 516 si vezme do 5 litrů za hodinu 250 tak 7-8litrů. 380 jsem neměl tak nevím. Halvní rozdíl mezi 125 a 250 je v hmotnosti 516 má prostě o 10 kg míň a taky se podle toho vodí 250 je proti ní kladivo na který musíš tlačit. Co sespolehlivosti týká tak 250 vede, ale doporučil bych ti 516 na 250 máš dost času tak nejdřív někdy v 17.
IP : 195.225.73.66

re: 516 .
12. 02. 2007, 16:09:30      marian.cs.cz@seznam.cz
     Jj tak dik moc asi si koupim tu 516 ale jedem borec mi nabizel 516 za 20 000 uplne hezkou po renovaci po vybrusua nalakovana a vse za 20 000 jako ja tech 20 mam ale nvm jestli neni lepsi si koupit neakou horsi za 6 a proste ju celou rozdelat a udelat vybrus atd a abych k tomu vic prirostl pls poradte :D

IP : 194.213.45.222

re: 516 .
12. 02. 2007, 16:14:21      marian.cs.cz@seznam.cz
     a zajimalo by me kolik lidi co tu 516 ma jezdi motocros??????????? rek bych tak 40% reknete (_o_)
IP : 194.213.45.222

re: 516 .
12. 02. 2007, 16:17:19      marian.cs.cz@seznam.cz
     hej a za tech 5000kc byla pojizdna ?????
IP : 194.213.45.222

re: 516 .
12. 02. 2007, 16:24:29      fichtl
     pokud ty peníze máš tak bych vzal tu za 20 000 za 516 tku sou to sice těžký prachy ale co už pokud je to ta zelená co byla na motoinzerci tak ta je pěkná a pokud koupíš 516tku za 5000 tak ta asi pojízdná nebude a nevíš kolik do ní vrazíš může tam být banální oprava anebo taky to muže byt v hajzlu celý a to by ses pak klidně na těch 20 000 dostal i tak! nevím jak vypadá a jak na tom je ale 20 000 za 125 je dost. Záleží na tobě
IP : 217.197.149.169

re: 516 .
13. 02. 2007, 07:27:04     
    
IP : 81.92.149.241

re: 516 .
13. 02. 2007, 13:27:44      antikreten
     a proc nevymazete v galerii tu 750ku kdyz je oficer takovej kreten ---to se vam hodi ze? jste banda vylizanejch blbcu
IP : 194.228.73.92

re: 516 .
13. 02. 2007, 13:28:36      antikreten
     kdyz uz tu nemuze bejt oficer tak proc tu zustaly po nem stopy
IP : 194.228.73.92



Zpět na seznam témat

Vkládání příspěvku
Email :

Spisovně PEPA , velkými písmeny (ochrana proti robotům) :

Nadpis :

Text příspěvku :

© web design Jaromir S