MX-ON-line poradna

984+ 996 + 511 +516 .
29.04.2007      cz-motokros@seznam.cz
     potřeboval bych pomoct s určením nástupního roku motockylů 996 + 511 + 516 . Podle informací které jsem posbíral si myslím že je to takto ale nejsem si jist :
1969 - 1976 - 984.X
1977 - 996
1978 - 1982 - 511
1983 - 516
Mohl by mi to někdo potvrdit popřípadě vyvrátit ? za jakékoliv informace předem děkuji ..
Admin JS

re: 984+ 996 + 511 +516 .
29. 04. 2007, 13:03:32      nsuteam@tiscali.cz
     Když jsem tuhle něco hledal ve starých světech motoru,tak tam bylo vidět že typy 996 a 511 se dělaly a prodávaly v roce 78 souběžně.Pětsetjedenáctka se začala seriově dělat 78 a pětsetšestnáctka 83 to by sedělo.U typu 984 vim jen tolik že v motokárách se začal používat až někdy kolem roku 72.
Pokud by někdo věděl,tak by mě zajímalo jak se lišily motory 984 a 996.Protože třeba i u typu 984 byly poměrně velké rozdíly mezi jednotlivými typovými řadami.Mám několik seriových válců a ani jeden nemá s druhým stejné kanály.
IP : 85.160.106.8

re: 984+ 996 + 511 +516 .
29. 04. 2007, 13:25:17      petr
     Vím, že rozdíl mezi 984 a 986 byl v zapalování. 984 měla těžké zapalování zatím co typ 996 měl pravý boční kryt shodný s typem 997 nebo i 513 s lehkým rotorem.
IP : 80.78.146.90

re: 984+ 996 + 511 +516 .
29. 04. 2007, 20:38:01      nsuteam@tiscali.cz
     Se zapalováním se mi to nezdá,protože mám motor 984,který je originální a má lehké zapalko.Troufám si tvrdit,že v něm nikdo nebyl.Je fakt,že mám jeden motor,který má kliku na velké zapalko,ale u něj nevim co je to za typ,protože ta část kde je vyražené číslo je tak úzká že by tam žádné nevlezlo a taky tam žádné není.Je někdo kdo těmhle starým stopětadvacítkám rozumí a nebo je jezdí?Na nikoho takového jsem v podstatě nenarazil.A v motokárách už vůbec ne :0)
IP : 88.102.207.115

re: 984+ 996 + 511 +516 .
29. 04. 2007, 20:49:47      petr
     motor typ 996- http://members.cox.net/czguy/cw32.jpg , mělo by tam být lehké zápalko. Mám motor 125 typ 984.3 a je tam těžké zapalování, ale bohužel nepojízdný-ulomená prostřední vidlička.
IP : 80.78.146.90

re: 984+ 996 + 511 +516 .
29. 04. 2007, 21:16:11      cz-motokros@seznam.cz
     Takže ty roky jakš takš souhlasí ? ještě bych něl tedy dotaz na 511 a 516 bylo tam taky nějaké označení za tečkou ?
Jinak jsem tedy došel k tomuto závěru :
1969 - 984
1970 - 984
1971 - 984.1
1972 - 984.3
1973 - 984.5
1974 - 984.6
1975 - 984.9
1976 - 984.9
1977 - 996
1978 - 511
1979 - 511
1980 - 511
1981 - 511
1982 - 511
1983 - 516
........
1989 - 519

Admin JS

IP : 86.61.142.98

re: 984+ 996 + 511 +516 .
29. 04. 2007, 21:16:37      cz-motokros@seznam.cz
     Samozdřejmě myslím sériové motocykly ..
Admin JS
IP : 86.61.142.98

re: 984+ 996 + 511 +516 .
29. 04. 2007, 21:35:48      nsuteam@tiscali.cz
     U typů 511 a 516 žádná podtypy podle mě nebyly.Mělo by to souhlasit s tím že typ 996 zřejmě dobíhal ve výrobě soběžně s typem 511.
No a co 984.8?Osobně ho vlastním,že by 74 nebo 75?
Ještě mě napadlo,že se to asi lišilo hlavama.984 měla dvě svíčky ne?Mám takový motor jako je na fotce v tom odkazu,ale je to 984.8 s jednou svíčkou uprostřed, možná se to v té době už prolínalo s 996.Sadu vidliček bych měl,ale nechci se jich zbavovat,protože až se to \"rozloupne\" mě,tak tam nebudu mít co dát.Nejsou náhodou stejné s typem 980?Mě zase chybí víčko na malé zapalování.Mám provizorní udělané,ale originál je originál.
IP : 88.102.207.115

re: 984+ 996 + 511 +516 .
29. 04. 2007, 21:42:07      nsuteam@tiscali.cz
     Jinak v zetce jim vždycky hrozně dlouho trvalo než začali dělat nový typ i když už ho dávno měli vyvinutej.Typ 511 měli už kolem roku 76 možná i dřív a 516 už kolem roku 80 možná i před.
IP : 88.102.207.115

re: 984+ 996 + 511 +516 .
30. 04. 2007, 15:32:16     
     A delala se 984 neco jako Montreal?? Ja to nikdy nevidel. Jenom 250 a 360.

Myslim,ze typ 984 vysel az v roce 1970 (jako zlutas)

Spal
IP : 194.212.223.67

re: 984+ 996 + 511 +516 .
30. 04. 2007, 18:26:39      cz-motokros@seznam.cz
     Takže 1969 je tedy asi blbost ?
Admin JS
IP : 86.61.142.98

re: 984+ 996 + 511 +516 .
30. 04. 2007, 20:33:36      nsuteam@tiscali.cz
     Zkusim se na typ 984 poptat pamězníků.
IP : 88.102.207.115

re: 984+ 996 + 511 +516 .
30. 04. 2007, 20:45:58      nsuteam@tiscali.cz
     Tak jsem se zkusil poptat a řekl bych že převládá názor že 984 se dělala od roku 70.Ale na 100% to tvrdit nemůžu.
IP : 88.102.207.115

re: 984+ 996 + 511 +516 .
4. 05. 2007, 21:03:56      nsuteam@tiscali.cz
     Takže už nikdo jinej nemá k tomuhle co říct?Sám bych byl celekm zvědavej,protože když se tyhle motory jezdily tak jsem ještě ani nebyl ny světě :0)
IP : 88.102.207.115

re: 984+ 996 + 511 +516 .
4. 05. 2007, 21:13:00      cz-motokros@seznam.cz
     No ještě jednou jsem prošel vše co mám k dipozici a vypadá to nejspíš na rok 1970 jak správně uvedl nsuteam a spal .
Admin JS
IP : 86.61.142.98

re: 984+ 996 + 511 +516 .
4. 05. 2007, 21:43:16      jardastraz@seznam.cz
     984.8 1974-1976 /984 1971-1972
IP : 82.150.166.19

re: 984+ 996 + 511 +516 .
5. 05. 2007, 22:02:45      petr
     http://www.vmxrestorations.com/idchart.htm- odkaz na tabulku třídy 125, nevím, jestli je správný.
IP : 80.78.146.90

re: 984+ 996 + 511 +516 .
5. 05. 2007, 22:07:36      petr
     http://www.vmxrestorations.com/idchart.htm
IP : 80.78.146.90



Zpět na seznam témat

Vkládání příspěvku
Email :

Spisovně PEPA , velkými písmeny (ochrana proti robotům) :

Nadpis :

Text příspěvku :

© web design Jaromir S