MX-ON-line poradna

Karburátor Mikuni+ČZ 125/516 .
7.05.2007      buryan.michal@seznam.cz
     Mám ČZ 125/516 a uvažuji že do ní koupím karbec mikuni, někde jsem četl že je to lepší než nějakej Jikov a hlavně se prý tak neuchlastává a jezdí lépe, Máte s tím někdo zkušenosti?? Děkuji.

re: Karburátor Mikuni+ČZ 125 .
7. 05. 2007, 07:58:35      Z
     Mno jo,to je prý pravda..jenže kde takovej karbec sehnat?
IP : 213.235.103.2

re: Karburátor Mikuni+ČZ 125/516 .
7. 05. 2007, 09:55:18      buryan.michal@seznam.cz
     Viděl jsem pár inzerátů na prodej toho karburátoru a myslím že to bylo dokonce i na těchto stránkách. Já na té mojí mašině mám totiž ten originální karbec a pořád to nemohu nějak seřídit, motorka jede pěkně ale jakmile ji podržíš v plným plynu začne se skoro dusit a připadne mi že se přechlastává.
IP : 193.85.226.212

re: Karburátor Mikuni+ČZ 125/516 .
7. 05. 2007, 10:26:19      MILAN.STODOLA@CZTY.CZ
     AHOJ,POKUD MA NEKDO ZAJEM O KARBURATOR,KTERY HLEDATE,MAM TADY 3KS NA PRODEJ.VSE V SUPER STAVU.NA CENE SE DOMLUVIME.VOLEJTE 739 626 794 PRIBRAM MILAN
IP : 193.85.226.212

re: Karburátor Mikuni+ČZ 125 .
7. 05. 2007, 11:12:55      Z
     No a dělá ti to karburátor proto,že je kabut?Třeba máš špatný trysky, svíčku nebo ti v otáčkách nestíhá zápalko. Ten karbec je vcelku jednoduchej a jestli neni někde vydřenej nebo jinak v piheli,tak šlape jako drak
IP : 213.235.103.2

re: Karburátor Mikuni+ČZ 125/516 .
7. 05. 2007, 11:35:12      buryan.michal@seznam.cz
     Jak to myslíš že mám špatné trysky? Myslíš zacpané? Né zacpané určitě nejsou, svíčka je nová dle manuálu, s tím zápalkem je to možné protože když předstih seřídím podle manuálu tak to vůbec nejede, předchozí majitel od kterého jsem to kupoval mi říkal že tam má nastavený obracený předstih - nevím co tím myslel, myslím že kecal.Když třeba nechám zavřený přívod benzínu a nastartuju ji a vyjedu tak to maže jako blázen (nížší hladina benzínu) protože se sníží hladina benzínu v karbecu. Mám strach tu hladinu ještě více snižovat protože se mi i stalo že jsem to kvůli tomu zadřel. Tam v té vaničce jsou takové drážky po bokách tj. po konec těchto drážek musí sahat hladina benzínu? Nížší to nesmí být? Dík
IP : 193.85.226.212

re: Karburátor Mikuni+ČZ 125 .
7. 05. 2007, 12:03:11      Z
     No a co hlavní tryska? Tu můžeš přece zkoušet menit od nějakých 135-155. Ta hladina by měla být po ty výstupky na bocích,to je pravda. Něco ti tam prostě neladí. Ale když ti to jede se zavřeným benzínem, tak se ti to opravdu evidentně zahlcuje. Musíš nastavit tovární hodnoty jako jehla na druhém zářezu, dbát na těstnost gum a na kvalitní vzduchový filtr (motorka je na to háklivá, prej). A nebo vyměnit ten karbec,no,ale podle mě to nebude tak vážný,jak to vypadá...pokud ovšem nejde o to divný zápalko (ačkoliv to nevypadá na něho)
IP : 213.235.103.2

re: Karburátor Mikuni+ČZ 125/516 .
7. 05. 2007, 12:22:06      buryan.michal@seznam.cz
     Rozumím tomu dobře, říkáš že se dá měnit velikost hlavní trysky,jo. Čili v obchodě prodávají různé velikosti hlavních trysek? Jestli ano tak do toho půjdu, Nevíš v jaké cenové relaci se ty trysky pohybují? Díky moc
IP : 193.85.226.212

re: Karburátor Mikuni+ČZ 125 .
7. 05. 2007, 12:47:30      Miíchal5
     Trysky se normálně mění podle podmínek, stojí v řádu desetikorun, ale je problém někdy sehnat ten správný rozměr. V každém obchodě mají většinou jiné velikosti. Jen si dej pozor na zmenšování volnoběžné trysky, když to přeženeš tak zadřeš.
IP : 195.225.73.66

re: Karburátor Mikuni+ČZ 125 .
7. 05. 2007, 22:29:35      jirka
     ja dokazu sehnat mikuni
IP : 193.179.76.114



Zpět na seznam témat

Vkládání příspěvku
Email :

Spisovně PEPA , velkými písmeny (ochrana proti robotům) :

Nadpis :

Text příspěvku :

© web design Jaromir S