MX-ON-line poradna

olej v tlumicich .
7.05.2007      nikibor@seznam.cz
     Prosim poradte jak zjistim kolik mam oleje v tlumicich, popripade doporucte nejaky olej.

re: olej v tlumicich .
7. 05. 2007, 21:26:32      karlos
     jednoduše ho vypust do odměrného válce a víš kolik ho tam je.Jestli se jedná o zetku tak dřív se tam dával i transformátorovej olej.Ale ted jsu už lepší oleje.Ja tam měl od REPSOLU.
IP : 88.100.207.161

re: olej v tlumicich .
7. 05. 2007, 22:15:41      cz-motokros@seznam.cz
     Co takhle manuál ?
Admin jS
IP : 86.61.142.98

re: olej v tlumicich .
7. 05. 2007, 22:35:47      karlos
     a jak zjistí z manuálu kolik má oleje v tlumičích??????
Tam se dočte kolik ho tam má dát.
IP : 88.100.207.161

re: olej v tlumicich .
8. 05. 2007, 10:16:25      590@seznam.cz
     Samozrejme... Do 513, 514 pisou 170 ml (jestli si to spravne pamatuju).
IP : 86.49.106.33

re: olej v tlumicich .
8. 05. 2007, 18:50:26      nikibor@seznam.cz
     POdle manualu akorat vim kolik tam ma bejt toho oleje, ale potrebuju zjistit kolik tam toho momentalne je, protoze jsem si koupil 516 a chci ji dat do OK stavu.
IP : 85.71.92.161

re: olej v tlumicich .
8. 05. 2007, 20:08:56      kupcik@seznam.cz
     Ten olej co tam byl tak klidně bez odměřování můžeš vylít.Jeho měření je k ničemu. A novýho tam musíš nalít tolik, kolik je potřeba a není potřeba ho nijak odměřovat pracovní válec tlumiče musí být plný oleje bez vzduchových bublinek. Nikdy jsem to přesně neodměřoval je to zbytečné.
IP : 82.117.159.147

re: olej v tlumicich .
8. 05. 2007, 22:10:17      michal.popprle@seznam,cz
     V návodu na 516 píšou 330 ccm to je 1/3 litru
Kupcik: nechápu proč by tam neměla být vzduchová bublina když je pak stejně dofukuješ vzduchem???

IP : 217.75.209.61

re: olej v tlumicich .
8. 05. 2007, 22:33:20      karlos
     PRO Kupcik: když tam v tlumičích nebude vzduchová komora tak nebudou fungovat! Protože samotná kapalina NENÍ STLAČITELNÁ !!!!Zato vzduch ano proto tam taky je!
CO jsi měl z FYZIKY ????????
IP : 88.100.207.161

re: olej v tlumicich .
8. 05. 2007, 22:50:34      lukso
     Ale vzduch musi byt oddeleny v gumennom mechu, aby olej nepenil. V oleji nesmie byt ziaden vzduch. Iba na starych cestnych teleskopoch sa nechavala vzduchova medzera, aby sa piestnice dali zatlacat.
IP : 147.175.167.8

re: olej v tlumicich .
14. 05. 2007, 23:44:28      jiri_coufal@seznam.cz
     pokud já vim, vzduch se do oleje nedostane, co to tu povídáte? vzduch napíná a tlakuje akorát ten gumový měch co je v nádobce. V pracovním válci s olejem vzduch být nesmí! Jinak bych to plnil stejně jako Míra, dělal jsem to tak. Nejdřív nalít do nádobky trochu oleje, pak tam dát měch, aby trošku přeteklo, pak nebude v kanálu vzduch. Pak jsem do válce dal píst a všechny ty podložky a postupně dolíval do válce shora olej, vždycky zahýbal pístem aby bubliny vylítly, až byl válec plný. Pak jsem dal těsnění a finální matku....
IP : 195.70.141.24

re: olej v tlumicich .
14. 05. 2007, 23:49:12      jiri_coufal@seznam.cz
     nenatlakovaný tlumič bude pouze s olejem fungovat naprosto bez problémů, jen to bude měkké...když jsou na jawách a cetovních čízách jen olejové tlumiče, tak proč by to bez vzduchu nemělo fungovat?
IP : 195.70.141.24

re: olej v tlumicich .
15. 05. 2007, 09:53:40      Michal5
     Je to dáno konstrukcí tlumiče, když v něm není vzduch tak netlumí. Centrály se chovají stejně.
IP : 195.225.73.66

re: olej v tlumicich .
15. 05. 2007, 13:05:41     
     jiri_coufal@seznam.cz

je to dano vnitrni konstrukci. V klasickejch tumicich je vevnitr takova patrona,z ktere se pepousti olej do meziprostoru mezi patronu a plast tlumice. Pokud ho tam das moc,tak tlumic stvrdne (olej se nema kam prepoustet,protoze jsi tem prepousteci prostor zaplnil olejem) Proto ho tam musis dat presne.

IP : 194.212.223.67



Zpět na seznam témat

Vkládání příspěvku
Email :

Spisovně PEPA , velkými písmeny (ochrana proti robotům) :

Nadpis :

Text příspěvku :

© web design Jaromir S