MX-ON-line poradna

karburátor .
27.08.2007      jiri_coufal@seznam.cz
     Ahoj, zjistil jsem že mám v 980 karburátor o průměru 34 mm, což odpovídá dle papírů 516. Hrozně špatně mi startuje a proto se ptám: když zanedáme průměr difuzoru a rozměr trysek, je mezi karburátory 513 a 516 nějaký rozdíl? Děkuji moc

re: karburátor .
27. 08. 2007, 22:32:13      jiri_coufal@seznam.cz
     a potom, co znamená karburátor s označebím SE a CD? díky
IP : 195.70.141.24

re: karburátor .
27. 08. 2007, 22:49:15      Michal5
     Značení karburátorů jsem nikdy neřešil, měla by jet i na 34mm bez problémů. Karburátor 516 a 513 se liší pouze průměrem difuzoru a otryskováním zbytek je stejný.
IP : 195.225.73.66

re: karburátor .
28. 08. 2007, 08:15:30      kupcik@seznam.cz
     Startování nemá přímou souvislost s průměrem difuzeru. Spíš je to otázka natryskování a celkovýho seřízení karbecu.
IP : 81.92.149.241

re: karburátor .
28. 08. 2007, 09:34:30      veteran007@post.cz
     Na svojí 980 mám taky karbec s 34mm difuzorem a jede a startuje bez problémů.
IP : 85.92.56.2

re: karburátor .
28. 08. 2007, 11:15:29      jiri_coufal@seznam.cz
     ok, díky a Míro, jaký teda trysky do toho karbecu?
IP : 195.70.141.24

re: karburátor .
28. 08. 2007, 13:36:00      kupcik@seznam.cz
     V osazovací tabulce karburátorů Jikov je pro 980 předepsaný karburátor 2932SE a trysky 140/60 a novější typ 2933SE trysky 120/40 a jehla na druhé dírce od vrchu. Nevím ale jaký je rozdíl přesně v těchto karburátorech předpokládám že určitě difuzer je větší a jinak je asi udělaný volnoběžný okruh tomu odpovídá jiné natryskování.A podstatná změna bude asi v trvaru šoupátka, myšleno jeho zadní úkos. Má vliv na bohatost směsy. Pokud je větší znamená to chudší směs a naprosto jiné chování karburátoru v přechodu od volnoběhu asi do 3/4 otočení plynu. Bohužel už poměrně dlouhou dobu pátrám po informacích o karburátorech 2934 a 2936 ale nějak se mi nedaří tyto vyčenichat. Začni hladinou ať máš aspoň jednu konstantu a pak vyzkoušet volnoběžnou 40-45 a hlavní 140 to je střední cesta. Ale to špatný chytání může být i svíčkou. Venku může mít jiskru jako blesk ale pod tlakem nehodí. A pokud jsi ji vykoupal v benzínu (myšleno uchlastal) tak už bych ji moc nevěřil. Dneska ty svíčky dělají dost fórově myslím tím Briska a samozřejmě nejlevnější řadu N14-17 C. Mám osobní zkušenost že po ulití již nefungovala. Já už jich takhle zničil moc. Dokonce jsem odkecal úplně novou NGK vrčela asi 5 minut. Tak se držím Briska bo stojí jen 30 kaček a není to taková tragédie. A pokud mi motorka začne tropit divný věci že vynechá nebo pokuckává dávám automaticky novou ať vypadá sebe líp.
IP : 81.92.149.241



Zpět na seznam témat

Vkládání příspěvku
Email :

Spisovně PEPA , velkými písmeny (ochrana proti robotům) :

Nadpis :

Text příspěvku :

© web design Jaromir S