MX-ON-line poradna

513 ci 516 .
8.10.2007      Kroutilo@seznam.cz
     Cuz ,porad se rozhoduju jestli 513 nebo 516,mam tyto pozadavky : zajezdit si na trati,dobre si zaskakat,solehlivost,aby se to porat nesralo,polnacky,sem tam i ta cesta,do 15000 nevadi mi: udrzba,utahovani sroubu, nevite co by bylo nejlepsi???? radsi to necham na proficich:-) nez abych koupil neco spatnyho,diky moc za rady...

re: 513 ci 516 .
8. 10. 2007, 22:30:15      pimp
     urcite di do 513!!! na to co chces mnohem vhodnejsi nez 516...
IP : 82.113.53.84

re: 513 ci 516 .
9. 10. 2007, 13:50:30      Michal5
     Jako problém u 513 bych viděl cenový strop za 15 těžko pořídíš slušnou. Jinak 513 je spolehlivější. Pokud nebudeš závodit bude ti stačit 516.
IP : 147.229.81.169

re: 513 ci 516 .
9. 10. 2007, 18:30:03      Kroutilo@seznam.cz
     No ja jsem tedka spis koukal na 516,dost se mi libej,ale je mi teprve 14 takze si myslim ze 513 by bylo asi soda....prosim nabidnete v okoli Kralovehradeckeho kraje,koupil bych to na jare...nebo koncem zimy diky
IP : 85.160.94.63

re: 513 ci 516 .
9. 10. 2007, 20:27:36     
     no podle mě je 516 silnějši a dost živjejši
sam ji mam a vim jake to je
IP : 90.183.248.253

re: 513 ci 516 .
9. 10. 2007, 21:12:49      Michal5
     Já měl jak 516 tak 513 a buď ta 513 byla v hrozném stavu nebo nevíš co píšeš. 513 je o dost silnější, ale taky těžší. Jestli ti je 14 tak rozhodně 516, je o dost lépe ovladatelná.
IP : 89.102.8.76

re: 513 ci 516 .
9. 10. 2007, 23:01:50      Kroutilo@seznam.cz
     dobre diky za rady,zkusim neco sehnat...
IP : 85.160.94.63

re: 513 ci 516 .
10. 10. 2007, 17:49:16      libor.98
     radši kup japonce ve 125ccm a určitě si lépe zajezdíš a 516 budeš pořád jen spravovat vim to mel jsem jsem doma uz 3 a porad je to stejne i kdyz se udela motor vydrzi ani ne rok
IP : 81.92.147.6

re: 513 ci 516 .
10. 10. 2007, 18:20:11      Mirek
     libor ma pravdu...mel sem 3 * 516 a pak hondu 125 a presne...ale japana za penize 516 nekoupis...navic pakny do 516 250(tusim) a kotouc + desky na japana 1300+ 420...napr.:P
IP : 85.71.207.171

re: 513 ci 516 .
10. 10. 2007, 18:36:53      libor.98
     máš sice pravdu ale víš jakej je rozdíl v tom brždění nedá s bubnem rovnat bych do 516 nešel muj názor
IP : 81.92.147.6

re: 513 ci 516 .
10. 10. 2007, 21:01:44      Michal5
     to libor: co si o tom myslím dobře víš. Můj názor je ten že bude mít stejnou radost ze zetky jako z japonce a těžko doporučuj motorku která 2x přesahuje cenový limit.
IP : 89.102.8.76

re: 513 ci 516 .
10. 10. 2007, 21:17:10      cz-motokros@seznam.cz
     S tim japoncem mate pravdu . Pokud uvazejete vstupni investici tak se na japana nedostanete . Ale pokud se kapne na dobryho japonce , treba i za vyssi cenu , vyplati se to , protze do cz to nasypete v nd .. a nevadi ze jsou levnejsi , ale tam se proste porad neco sere ..
Admin JS
IP : 86.61.142.98

re: 513 ci 516 .
11. 10. 2007, 08:50:54      kupcik@seznam.cz
     Za 15 seženeš 513 v poměrně dobrým stavu a pokud ji přes zimu dáš do pořádku, vyměníš ložiska popřípadě necháš udělat výbrus a poctivě složíš, tak máš dvě sezony pokoj. Věk podle mě nerozhoduje, jestli je ti 14 nebo 16 je naprosto jedno. Záleží na fyzických dispozicích. 513 tě donutí na sobě máknout. Mladej začal jezdit v 15 ti na ostro zkusil i několik závodů a šlo mu to dost dobře a velmi rychle se zlepšoval. Ale bohužel nějak mu vadila disciplíná a povinnosti spojené s údržbou motorky nějak opomíjel, tak dneska jezdí na kolečkových bruslích. S 516 jsou vesměs patálie a vyžaduje to opravdu zkušenýho mechanika pak moto drží, ale pokud toto zázemí nemáš tak by jsi se vyučil akorát jako mechanik a ruce by jsi měl od oleje až po lokty a o ježdění by jsi asi jen snil. No a k japoci, jsou to motorky pohodový ALE pokud koupíš starou vyskákanou potvoru tak je to neuvěřitelně drahá investice ji uvést do stavu kdy jezdi a je spolehlivá. Japonce má smysl koupit tak do tří let stáří a to je investice, která několikrát přesahuje tvoje finanční možnosti.
IP : 81.92.149.241

re: 513 ci 516 .
11. 10. 2007, 10:21:00      Mirek
     s tim ze ma cenu koupit japonce max. 3 roky stareho nesouhlasim ale jinak vse vyse psane je pravda...strasne zalezi co se koupi...do jedne masiny sem uz nacpal cca 8tis... a moc sem ani nejezdil a jeste neco spolkne a do druhe jen 900 za repas tlumicu a pak az po roce 3000 za pist...
IP : 85.71.207.171

re: 513 ci 516 .
11. 10. 2007, 11:18:32      cz-motokros@seznam.cz
     Dovolim si taky nesouhlasit s temi roky , uz jsem mel japoncu nekolik , neda se to srovnavat ...
Admin JS
IP : 86.61.159.242

re: 513 ci 516 .
11. 10. 2007, 20:31:51      chart.xxx@seznam.cz
     ted ste me tak rozhodili,že asi prodam moji 516.
IP : 90.176.254.215

re: 513 ci 516 .
11. 10. 2007, 21:48:27      Mirek
     516 sem mel...pamatuji jak sem vzdy jek na drahu s obavou zda domu potlacim ci pojedu....bylo to tak 70% ze dojedu:P na japanovi sem jeste netlacil...mozna kvuli suche nadrzi jo:)
IP : 85.71.207.171

re: 513 ci 516 .
11. 10. 2007, 22:31:28      Kroutilo@seznam.cz
     Sakra,tedka teda fakt nevim,kazdej ma jinej nazor,mam v nabidce gileru s motorem 516 za nejakych 13,kdys nemam nepize na japana tak co s tim? myslite ze to ma cenu rysknout? ja doufam ze jo,co se na samotnym motoru nejvice sere?? nejspis zapalko ze? diky
IP : 85.160.91.166

re: 513 ci 516 .
12. 10. 2007, 08:30:18      rraadduuzz@seznam.cz
     já bych taky do čz nešel.počáteční investice je fakt tak 3xmenší než do japonce ale ty potřebuješ jezdit a ne na tom makat.a co se týče výkonu a vůbec jízdních vlastností třeba RM125 ´93-´96 x čz513, je to nebe a dudy. to mám zmáknutý na vlastní kůži.Japonce 125 koupíš ve slušnýn stavu za cca.30k kč.Záleží kdo na tom a jak jezdil.
IP : 77.104.238.171

re: 513 ci 516 .
12. 10. 2007, 08:35:41      rraadduuzz@seznam.cz
     zapoměl jsem ještě dodat, že ČZ obecně jsou tak kure*sky předražený, že bych je už z principu nechtěl.nemam nic proti nim ale proti těm, co je prodávaj.o jejich stavu kolikrát silně pochybuji. tedy o stavu těch nabízených ČZ.kolikrát je to hroznej paskvil co z nich lidi vytvoří... :-)
IP : 77.104.238.171

re: 513 ci 516 .
12. 10. 2007, 10:42:23      Mirek
     zapalko(motoplat) na 516 sem s nim nemel jediny problem...to spis pervodovka...pist:P
IP : 85.71.207.171

re: 513 ci 516 .
12. 10. 2007, 19:24:51      Kroutilo@seznam.cz
     kdyby se dal udelat kovanej Wiseco,a na prevodovku jeme tak ta snad spatny nebude...jenze ja si 30000 ve 14 nevycucam z prstu...jinak bych nevahal s sel bych do kx nebo yz
IP : 85.160.82.74

re: 513 ci 516 .
12. 10. 2007, 20:59:24      libor.98
     oje 516 převodovku 2 roky nešáhnul držela fakt dobře horší jsou písty,ojnice,ojniční ložiska
IP : 89.111.98.66

re: 513 ci 516 .
13. 10. 2007, 00:25:20      Kroutilo@seznam.cz
     Ja si nemuzu pomoct,ja to musem risknout,mam v nabidce gileru s motorem 516,po go,central,kotouc vepredu,a vzhledove pekna,kolik stoji normalne pist? on prej ten kluk do toho kupoval za 1200
IP : 85.160.82.74

re: 513 ci 516 .
14. 10. 2007, 11:28:39      Zdeněk
     Koupil jsem 516 za 3tis.byla sice K.O a v bedně,ale je lepší si go udělat sám,aspoň víš co jsi do ní dal,jedna zima práce a už ji jezdím dva roky bez větších problémů,základem je olej do benzínu já dávám Motul 710 1:25,pak ji sice točit ale nepřetáčet hodně řadit a to vždy se spojkou,pak drží i převodovka,516 považuji za veterána u kterého nemá cenu honit koně různými úpravami motoru nahoru,zdrž se tzv.domácích úprav výkonu,zvětšování kanálů,kompres.poměr atd.,já motor složil stejně jak v prvovýrobě,to je dle mého názoru důvod proč zatím drží i když se s ním zrovna moc nemazlím,podobné zásahy vedou k destrukcím co jsou k nalezení v galerii,mou motorku najdeš v galerii zaslal Zdeněk,do originálu ji uvedu letošní zimu,nemám už jen sedlo a to doufám časem seženu.Je mi 42 let vážím 90 kilo a věř mi,že i když je to jen 125 tak ji mám co držet.
IP : 195.70.156.58

re: 513 ci 516 .
14. 10. 2007, 11:42:01      Kroutilo@seznam.cz
     to Zdenek: Cau Zdendo,myslim si ze mas pravdu...urcite se kouknu na tvou masinu,diky za radu
IP : 85.160.67.90

re: 513 ci 516 .
16. 10. 2007, 18:13:24     
     Mám 516..a jsem víc v dílně než na dráze..
IP : 213.168.180.225

re: 513 ci 516 .
20. 10. 2007, 13:15:29      spider 111
     ja mel 513 po go a jen jsem jezdil a tankoval benzin vubec se mi na motoru nikdy nic neposralo,ale pak mi uz nestacil vykon tak jsem poridil suzu 250.ale 513 u me teda super
IP : 77.236.194.2

re: 513 ci 516 .
20. 10. 2007, 13:39:04     
     Prosimte klidne si kup 516 když si nekoupiš šrot tak ti vydrží jou sou mene spolehlivy a když nejsi kokot tak docela držej lidi co ti tady radí sou vetsinou zavodnící ty davaj moto zabrat ale ja sam mel čz na hoby ježdení a krome vybrusu sem na ni cely 2 roky nešah a jezdila taky dobře . Samozřemně nemluvim o udržbe jako svíšky atd ale když chceš jezdit musis investovat...
IP : 213.29.97.3

re: 513 ci 516 .
20. 10. 2007, 22:47:18      cztak
     ahoj,tak ja suhlasim s 516tkou,mam ju aj z bratom chodime jazdit len o vykendoch a zatial super,pre zaciatocnika nic ine,je pravda ze pri zetkach musys bit aj mechanyk.a ked nieco odjazdis tak s trnia do perin.CZ=japan
IP : 62.168.66.10

re: 513 ci 516 .
22. 10. 2007, 07:40:58      CZ 72
     Jestli se muzupridat take do diskuze, tak ja jsem mel uz vsechny kubatury CZ od 516,513,514 ä nazsech jsem zavodil. Ne¨vím 516 mě osobně přijde jako docela dobrá mašina ale na ježdění moc nejni aby jsi se svezl musíš už na ni umět jezdit a natakovéto ježdění po lese a po polních cestách si myslim ze moc není. Musíš jí pořád držet ve vysokých otáčkách aby vůbec jela. Já jsem začínal také ve 14 a začínal jsem na 514 bylo to sice takové nic moc protože mašina měla strašný výkon ale nadruhou stranu jízdní vlastnosti jsou podel mě z těch všech motorek nejlepší, já z vlastní zkušenosti bych ti doporučoval tu 513 kdyz ji dobre slozíš tak ti na hobby ježdění vydrží 2-4 roky podle toho jak se k ní budeš chovat, já třeba momentálně na ní závodím a vydří mi bohatě 2 sezony, poté výbrus, spojka, pakny ale tak to mas i na japonci
IP : 84.244.112.193

re: 513 ci 516 .
22. 10. 2007, 16:02:20     
     kup si 513 je spolehlivejsi a jede lip nez 8516 to je jasny :D ale hrabat se musis v kazdy motorce s tim musis pocitat do motoru nevidis :D

IP : 212.158.134.242

re: 513 ci 516 .
22. 10. 2007, 19:10:24      libor.98
     513 vydrží víc ale je to hrozný na tom jezdit těžký,vybruje to,516 má odost lepší jízdní vlastonosti doporučuju ti ji i když budeš vic spravovat jak 513 ale na začátek je asi lepší
IP : 81.92.147.6

re: 513 ci 516 .
23. 10. 2007, 18:52:47      jarda.vlasim@seznam.cz
     kolik tak jede 513 a kolik 516 diki

IP : 212.158.134.242

re: 513 ci 516 .
23. 10. 2007, 19:17:12      Achilles3@seznam.cz
     Dneska sem koupil 516 a sem zatim spokojen..prekvapil me vykon (mile)
IP : 91.187.37.152

re: 513 ci 516 .
23. 10. 2007, 20:57:31      Kroutilo@seznam.cz
     Ja tedka spis premejslim nad japoncem....uz jednoho mam a musim rict oprci cz je to skvely(175/477--yamaha dt)...mate nekdo skusenosti s motorkama: gilera rx 125,cagvia ar 125,suza ts 125 a kdyby byla pekna 125 suza rm tak bych bral i to...bychtel bych si s tim i zazavodit...nebo trenovat na trati...a aby to to melo dobry podvozek i motor.Je jesny ze se musis hrabat v kazdy motorce ale rozlisuje se to jak...diky za rady..

IP : 85.160.107.192

re: 513 ci 516 .
24. 10. 2007, 11:12:16      libor.98
     gilerarx 125 atd co píšeš jsou endura ne? kup pořádnej kros na enduru ve 125 si moc nezajezdíš:-)))
IP : 89.111.98.66

re: 513 ci 516 .
24. 10. 2007, 13:52:41      Michal5
     Suzuki nebrat. S endurem se na závodech nesvezeš, většina motorek co píšeš mají motor který není stavěný jako sportovní ale je převzatý ze silničáků jako AF a jiné. Má o dost větší výdrž, ale chybí mu koně. Pérování taky není na motokros to pravé.
IP : 89.102.8.76

re: 513 ci 516 .
24. 10. 2007, 16:35:06     
     jej halavne si nekupuj enduro v talhle slabí kubatuře to je hovno svezení to by si udelal strašnou chybu ...jak vidim sez zacatecník kup si 516 ono stat se mechanikem taky neni na škodu
IP : 213.29.97.3

re: 513 ci 516 .
24. 10. 2007, 18:09:20      J.K.
     hovno svezení?? se proberte !! je jak píšete jinej průběh výkonu a podvozek ale pokud si spřevodujete tak to jede dost a možná i líp než kroska i na trati se stim dá zajezdit ale na polnacky a do lesa je lepší enduro když si vemete ktm exc 125 a sxc 125 tak to má stejnej výkon tak nevim co pindáte že je to slabý
IP : 85.195.119.14

re: 513 ci 516 .
24. 10. 2007, 18:12:16      J.K.
     edit: ktm sx 125
IP : 85.195.119.14

re: 513 ci 516 .
24. 10. 2007, 18:17:19     
     NOJO ale on ma 15 000 takze sorry ale prober se sam a ktm to už je asi o něčem jinym ale to chce prachy
IP : 213.29.97.3

re: 513 ci 516 .
24. 10. 2007, 18:18:55      cz-motokros@seznam.cz
     Jo jo ale neni enduro jako enduro :-) u exc a podobne mluvis o ostrym soutezaku :-) . Dal to nema cenu rozebirat :-) probiralo se to tady uz dostkrat :)
Admin JS
IP : 86.61.142.98

re: 513 ci 516 .
24. 10. 2007, 20:22:11      590@seznam.cz
     Gileru nebrat!!! Osobní zkušenost, nic moc nevydrží a hlavně se špatně shánějí díly. Jestli chceš enduro doporučuji DT 125 (pokud teda nemáš 125) a obout do špalků a máš dobrý stroj na trať i do lesa (vlastní zkušenost-měl jsem jí v 16 letech). A do 15000 kč se nějaká starší sehnat dá.
Jinak tovární krosku do 15000 kč doporučuji čz 513, 980. Ostrý motocross zahraniční výroby za 15000 kč slušný nebude...
IP : 89.176.107.252

re: 513 ci 516 .
24. 10. 2007, 21:06:16      J.K.
     KTM sem uvedl pouze jako příklad a roky se zde neuvedly jen kubatura a ta je stejná a s kroskou si na poli,sem tam na cestě taky moc nezajezdi at bude vykona sebevic musi si vybrat jestli bude pořád na trati a parkrat na poli nebo opacne na polnacky bude lepší enduro na trat zase kroska
IP : 85.195.119.14

re: 513 ci 516 .
24. 10. 2007, 21:10:59      Kroutilo@seznam.cz
    
IP : 85.160.107.98

re: 513 ci 516 .
24. 10. 2007, 21:12:14      Kroutilo@seznam.cz
     nene ja mam 80 yamahu...nejspis mate pravdu....but dt 125 nebo 513 nebo neco co bude dobry ...
IP : 85.160.107.98

re: 513 ci 516 .
28. 10. 2007, 20:58:42      carda.p@seznam.cz
     Ja mam Suzuki TS 125 a neni to spatny endurko ale na trati straci hlavne podvozkem:-( Mam este RM ale potrebuju do toho celej motor...
IP : 88.146.228.179

re: 513 ci 516 .
8. 11. 2007, 18:44:33      jebal
     nevite o nejake 513? neprodava nekdo z vas? kdystak se ozvete na e mail Kroutilo@seznam.cz diky
IP : 85.160.91.97

re: 513 ci 516 .
9. 11. 2007, 16:47:05     
     ja by som ti odporucil trabant 601 s de luxe najspolahlivejsie vozidlo z nizkou spotrebou
IP : 91.127.37.94

re: 513 ci 516 .
25. 04. 2008, 23:00:46     
     vždycky jsem jezdil pionyrky a jawky. ted mam suzuki ts 125 a jsem spokojeny. otevřená má 17,5kW a nestěžuju si. čezety su sice česke ale japonci su mistří vesmiru.
IP : 85.132.180.18

re: 513 ci 516 .
27. 04. 2008, 11:18:09     
     přesnětak japoncijsou mistři a stačí i dost stará takovou jsem si koupil ja těsně po výměně pístu od známýho přez zimu jsem ji rozebral vyměnil ložiska přefutroval tlumiče novej lak a tak podobně dělal jsem sitovšecko sam vyšloto na pár korun a mám japonce v super stavu a tlačimtojen když dojde benzin
IP : 77.236.208.34



Zpět na seznam témat

Vkládání příspěvku
Email :

Spisovně PEPA , velkými písmeny (ochrana proti robotům) :

Nadpis :

Text příspěvku :

© web design Jaromir S