MX-ON-line poradna

ramy honda .
1.12.2007      oficer.j@seznam.cz
     Cau chci se zeptat jak jsou ulozeny loziska v tech duralovych ramech u hondy cr 250 v krku(zda je tam ocelove futro nebo lozisko primo v duralu diky

re: ramy honda .
2. 12. 2007, 18:17:12      sta
     Je tam nalisované futro které tvoří část ložiska.Ložisko je válečkové a to se dá lehce sejmout.V rámu ti zůstane to futro
IP : 90.176.184.10

re: ramy honda .
3. 12. 2007, 18:41:00      oficer.j@seznam.cz
     to co tvori cast loziska ale neni futro ale soucast loziska --to vim ze se tam naboucha ale jeste nejaka vlozka v ramu jestli je (aby tahle cas loziska nebyla primo v duralu)
IP : 212.158.134.242

re: ramy honda .
3. 12. 2007, 18:42:14      oficer.j@seznam.cz
     Zajimalo by me proc jedina honda dela duralove ramy a ostatni znacky zustavaji u crmo -- je tam nejaky zasadni rozdil (kdyz neberu vahu)
IP : 212.158.134.242

re: ramy honda .
3. 12. 2007, 19:53:54      Mira
     ....podívej se na MX motocykly,HONDA možná byla jedna z prvních,ale rozhodně není jedinná.Další velké + je tuhost rámu,potažmo ovladatelnost stroje.
IP : 88.102.204.244

re: ramy honda .
3. 12. 2007, 20:01:47      oficer.j@seznam.cz
     jj to je mozna pravda ale neleze mi do hlavy kdyz je to tak bezvadny proc to nedelaj i ktm,yamaha a kawa (u par kousku yamahy jsem tedy uz videl) ale stale prevlada crmo
IP : 212.158.134.242

re: ramy honda .
3. 12. 2007, 21:22:26      pajda
     HONDA komplet Al krom 85,KAWASAKI všechny 4T od 2006,letos už i 2T krom doběhu výroby.SUZUKI je na tom asi stejně a YAMAHA sem nějak nesháněl tak nevím.KTM je evrop
ská značka a ta se řídí tím že japonec udělá super motorku a přijde ITAL a ten ohne pár trubek CrMo a je z toho super stroj viz:::DUCATI MONSTER
IP : 88.146.180.2

re: ramy honda .
4. 12. 2007, 16:39:38     
    
IP : 89.250.109.6

re: ramy honda .
4. 12. 2007, 16:53:04      sta
     Yamaha už dělá v AL taky skoro všechny.Určitě to má přednosti,jak již bylo uvedeno výše.Velkým důvodem však je jednoduchost a rychlost výroby.Jiní výrobci to nedělají určitě z důvodů odlišení se od konkurence viz.KTM,BMV,Ducati...Crmo trubky taky fungují i u Ducati vydíš,že to jde
IP : 89.250.109.6

re: ramy honda .
4. 12. 2007, 17:15:37      oficer.j@seznam.cz
     dik za reakce
IP : 212.158.134.242

re: ramy honda .
6. 12. 2007, 06:15:49      kupcik@seznam.cz
     Hliníkový styl rámu delta box je převzatý ze silničních motorek a je to hlavně módní záležitost. CrMo trubky jsou na tom pevnostně dost dobře (rámy bezpečnostní do aut se dělají převážně z tohoto materiálu)Další věc proč to tak je že rám stylu delta box umožní vyšší zástavbu motoru kvůli OHC rozvodu když je palice motorky vysoká a nevešla by se do rámu. Jinej logickej důvod asi není bo váha vyjde skoro na stejno. CrMo je tužší a je tam míň trubek hliník to dohání profilováním částí rámu a tím je tam více materiálu a k konečným důsledku vyjde váha +- stejně jenže móda je móda. A novinky se prodávaj líp.
IP : 81.92.149.241

re: ramy honda .
6. 12. 2007, 09:49:09      Michal5
     Pokud se motorky vyrábí velkých sériích je výrobně levnější používat hliník. Co se týká vlastností rámu jsou stejné i co se hmotnosti týká. Trubek stačí méně než hliníku. Evropské značky hliník moc nepoužívají kvůli počátečním nákladům na rozjezd výroby.
IP : 89.102.8.76



Zpět na seznam témat

Vkládání příspěvku
Email :

Spisovně PEPA , velkými písmeny (ochrana proti robotům) :

Nadpis :

Text příspěvku :

© web design Jaromir S