MX-ON-line poradna

spojka v oleji .
22.01.2008      czmotokros@seznam.cz
     Aby nevznikly dohady ohledně počtu lamel,pružin a podobně,tak mimořádně píšu do fóra:vše je výroba čz-lamely,koš,unašeč,pružiny z 519.Jen přítlačák je vyráběný,aby se zachovalo ovládání jako ve standartu.Koš je našroubovaný na primárním kole z 514.Víčko spojky má zavařenou drážku odvětrání a velké víko je v prostoru pro koš celé vybrané.Takže na konec-je tam 7 lamel a 6 plechů.Pokud se chce někdo podívat na víc obrázků,dávám vše na :www.motobard.com.Zetkám zdar.

re: spojka v oleji .
23. 01. 2008, 21:52:36      Chart.xxx
     je to lepší než suchá spojka?
IP : 90.176.254.215

re: spojka v oleji .
24. 01. 2008, 06:46:46      kupcik@seznam.cz
     Spojka bude líp vypínat a lehčeji se ovládat. Proto všechny moderní motocykly jinou nepoužívají. Suchá spojka je spíše rarita.
IP : 80.188.94.82

re: spojka v oleji .
24. 01. 2008, 14:10:59      Michal5
     Vypínat se bude co se síly týká stejně nebo tíž. Vypínat bude hůř, protože lamely bude lepit olej. Bude se podstatně lépe spojkovat a nepůjde upéct.
IP : 89.111.98.66

re: spojka v oleji .
24. 01. 2008, 14:39:26      cz-motokros@seznam.cz
     Osobne si myslím že spojkovat půjde lehčeji , ale to pozná asi jen majitel :-)
Admin JS
IP : 86.61.159.242

re: spojka v oleji .
24. 01. 2008, 20:46:55      Chart.xxx
     koukám ,že každej má jinej názor.kdybyste to náhodou někdo zkoušel ,tak dejte vědět ,jak to dopadlo.
IP : 90.176.254.215



Zpět na seznam témat

Vkládání příspěvku
Email :

Spisovně PEPA , velkými písmeny (ochrana proti robotům) :

Nadpis :

Text příspěvku :

© web design Jaromir S