MX-ON-line poradna

saje prevodak .
5.05.2008      cross5@azet.sk
     mam taky problem s 250/513,zlozil som motor dal pod primar nove gufero,
moto dymi,dusi ju na volnobeh vo vyssich otackach,po chvili som mal cierny blatnik a pekne mastnu ruku,
sviecka tiez zasvinena,
ked som zhodil valec bol tam cierny mastny sajrajt,chcem sa opytat ci
to moze robit rozladeny karbec a zapalko-lebo to mam rozladene,alebo ci niekde saje prevodak?
gufero som dal 28x52x7,ten distancny kruzok, na ktory dosada ma 29,5,takze
to by malo byt ok,este ma napadlo je to polske gufero,ci to nebude niaky smejd.
Medzi blokami nesaje,tak neviem uz kade moze sat.
Viem ze sa to tu uz riesilo bengis pisal ze to bolo elektrikou.
diki

re: saje prevodak .
5. 05. 2008, 11:00:14      pepa
     máš v karburátoru velký trysky a je to přechlastaný.Měl jsem něco podobného.Dal jsem volnoběžnou 45 a hlavní 135 a je to v pohodě.
IP : 194.213.43.107

re: saje prevodak .
5. 05. 2008, 14:15:37     
     hlavnsnu mam 145 ono to islo pred tym pekne,a co to mastne svinstvo vo valci?
IP : 91.127.46.13

re: saje prevodak .
5. 05. 2008, 16:20:32      Michal5
     Podle mě se ti spálilo gufero, smrad z převoďáku poznáš. Pokud jsi dal 28 na kroužek co má 29,5 tak je to dost pravděpodobné, něco podobného se mi stalo na pionýru tak jsem měl taky gufera menší než tam měla být a fungovalo to jen chvíli. Před montáží musíš mít břit gufera namazaný. 145 bych nechal
IP : 89.111.98.66

re: saje prevodak .
6. 05. 2008, 06:44:15      kupcik@seznam.cz
     Takhle jsem se vypekl na 514. Jestli je píst černej jak uhlí a svíčka mastná a černá. A pokud dáš za vejfuk ruku a protůruješ a ruka bude černá od oleje souvisle, tak na 100% ti saje převoďák. Pokud jsi dal gufero 28 tak by to mělo přezit v pohodě(taky jsem to tak vyřešil a drží to bez problému). Spíš bych viděl příčinu že ti možná seskočila ta pružinka co přitlačuje břit gufera.To se občas stane a pak jak se klika točí a mírně se rozvibruje tak to gufero to nezatěsní.A přisává si oleje. V každým případě tě asi rozborka nemine, jezdit na ní když si saje převoďák není moc dobrý, zasírají se drážky pístních kroužků a budou ti odcházet svíčky jedna za druhou.
IP : 80.188.94.82

re: saje prevodak .
6. 05. 2008, 08:31:47     
     cau mirku,cital som tvoj prispevok co si kedysi pisal Bengisovi,skusim tam kupit 28cku ale nie polske,co to spravi.Chcem sa este opytat k zlozeniu:lozisko,segerka,lozisko-gufero,ten kruzkok a na to primar.Ako ma byt vzdialene lozisko od toho gufera?Vcera som to ocuchaval,myslim ze je to prevodak,je to zasrane aj na ojnici,cela kluka,sama mastnota.Ono zmes olej,benzin cca 1:35 nie je mastna,ked si ju das na prsty,ale toto svinstvo je.Preto si myslim ze aj ked mam rozladeny karbec a zapalko tak sa to nema kde takto \"zamastnit\".Tot moj nazor
IP : 91.127.46.13

.
6. 05. 2008, 12:41:47     
    
IP : 91.127.46.13

re: saje prevodak .
6. 05. 2008, 13:23:24      kupcik@seznam.cz
     Guferu kup pořádný, já dávám dvoubřitý. Záleží z jaké směsy je gufero vyrobené a jak je samomazné. Je několik druhů materiálu pro naprosto odlišné použití.Liší se i razantně cenou.A co se týče složení tak dáváš gufero k primárnímu kolu jak jsem pochopil.Tzn. z venku. Já dal gufero mezi ložiska. Zdá se mi tato varianta lepší, snad je líp pak mazané venkovní ložisko (blíž k primáru). To maže olej z převodovky a vnitřní se pěkně čachtá ve směsy.I pro gufero je ro možná lepčí protože je mazaný z obou stran a ložiska jsou dál od sebe a klika je líp držená a není tak namáhaná na střih vzhledem k tomu že je mezi ložiskem a primárem ještě domeček pro gufero. Zase na druhé straně pokud odejde nemusíš půlit motor. Vzdálenost je ti k ničemu, musíš posadit kliku a vymezit ji téměř bez vůle(stranové) aby ti tam nelítala jak lump v palírni. Pak ještě záleží zda dávaš papír mezi škeble nebo to dáš jen na silikon.Takže míra neexistuje. Jen si musíš dát bacha aby ti pak primární převod chodila v ose a kola do sebe zapadla celým ozubením. Pak to bude fungovat bez problémů. A jestli je černá i klika dole a motor je vevnitř zasranej černým neřádstvem tak ti saje jako svině. Motorovej olej není nikdy dole v klice černej(nemá jak by zčernal).Spodek kliky musí být čistý.
IP : 80.188.94.82



Zpět na seznam témat

Vkládání příspěvku
Email :

Spisovně PEPA , velkými písmeny (ochrana proti robotům) :

Nadpis :

Text příspěvku :

© web design Jaromir S