MX-ON-line poradna

Suma sumárum.... .
28.03.2006      Petr
     Jak tady píše Home, jaký olej lijete do benálu, do převodovky, kolik stojí litr, jak jste s tím olejíkem spokojení....? A prosím podpis. Zkouším mini kartotéku na co kdo jezdíte. Třeba to pomůže ostatním aby nelili do zetek M2T.... Díkes

re: Suma sumárum.... .
28. 03. 2006, 21:01:46      Petr
     Právě že taky jezdím Castrol SuperTT (asi 160,-/litr), a pocit: začínám mít o motorku strach,tak asi začnu se syntetikou..plnou...jen nevím jakou :(( A v převodovce mám taky Castrol.

re: Suma sumárum.... .
28. 03. 2006, 21:25:39      www.mxactive.wz.cz
     olej od Igolu - plna syntetika, vysoce kvalitni olej, za 300...

re: Suma sumárum.... .
28. 03. 2006, 21:26:04      cz-motokros@seznam.cz
     CastrolTTS - 980+516+519
CastrolTT - 980 (U 516ky jsem s nim pohorel)

JS.

re: Suma sumárum.... .
28. 03. 2006, 22:20:02      590@seznam.cz
     Denicol (nepamutuju si oznaceni, je v cerveny lahvi). Stoji cca 560 kc + plus do nej prilejvam ricinovy olej. Do prevodovky leju normalni motorovy mineral (15w 40).

re: Suma sumárum.... .
28. 03. 2006, 22:43:25      Petr
     mxactive: Igol? Máš nějaké bližší info? Třeba stránka wwwnebo tak něco?

re: Suma sumárum.... .
29. 03. 2006, 07:13:02      kupcik@seznam.cz
     Já používám do své 513 olej do motorových pil a křovinořezů od husqarny plnou syntetiku, je to takovej zelenej oil.Mám na něho najeto asi 15 motohodin, měl jsem dole palicu a válec a nejsou patrné žádně stopy po opotřebení a dno pístu a palica byly čisté bez karbonu to samý i kolem kroužků. Litr jsem koupil v akci za 160 kaček, tak jsem si nakoupil i do velké zásoby.Jo a mažu 1:50 bez jakýchkoliv obav, je to fakt kvalitní olej.Do převodovky mám nalitej Castrol převodovej a převodovka chodí perfektně.
Čau Mira

re: Suma sumárum.... .
29. 03. 2006, 18:18:54      klejma@seznam.cz
     Castrol TTS stojí 450!! já jezdim jen na 100% syntetiku hugvarnu XP!(200kč L) ředim 1:30 v 516ce a v poho...Syntetický olej zabraňuje usazování karbonu v kanálech a ve spodu pod pístem..navíc má i lepší mazací vlasnosti pro dvoutakt-taky při delším prodlevě mezi ježděním se udrží na pístu a vložce jemný film oleje...kort u new dvoutaktů s přívěrou se musí jezdit jedině se syntetikou(usazený karbon by brzy seknul přívěru..!)-----syntetika určitě zlepší chod i u starého obyč. dvoutaktu...zde je jen malé nebezpečí že usazený karbon v kanálech a ve spodu pístu se pomocí přechodu na syntetiku uvolní a mohl by i teoreticky způsobit zadření....Jinak u sportovní výkoných dvoutaktních motorů(jako třeba čz-motokros)je použití 100% syntetiky bezdebat..



re: Suma sumárum.... .
29. 03. 2006, 20:05:41      www.mxactive.wz.cz
     petr: presne oznaceni je: IGOL PROPULS COMPETITION STS R. A prodavaj ho treba Radovan Mil (www.racing-rm.com) nebo Jirman (www.motodrive.cz)

re: Suma sumárum.... .
30. 03. 2006, 21:15:01     
     ja používám paramo AD a sem maximálně spokojenej, kam se sere naka plná syntetika za 500,-- Lidi neblázněte, to je hrozný co chtěj ty kurvy za plnou syntetiku.



Zpět na seznam témat

Vkládání příspěvku
Email :

Spisovně PEPA , velkými písmeny (ochrana proti robotům) :

Nadpis :

Text příspěvku :

© web design Jaromir S