MX-ON-line poradna

spolehlivost 516-ky .
30.03.2006      Tom
     Je tu nekdo kdo ma bezporuchovou 516-ku???a jestli jo tak poradte jak jse o ni starat aby jse nekazila :P dik Tom

re: spolehlivost 516-ky .
30. 03. 2006, 18:31:47      Wema
     Muj kamos mel 516 bez zavady celych 6 let. Nedelal s ni nic. Jen mu jednou praskl šteft na válci jinak opravdu NIC ! dal za ni 9 000,- a prodal za 10 000,-. Ale znam asi 3 dalsi kteri s ni vyjeli 2x a vic už ne. Vetsinou zadřený. JE to hodne olejem !

re: spolehlivost 516-ky .
30. 03. 2006, 20:08:11     
     a jeste se propalujou pisty, kdyz je spatne nastelovan predstih....ale urcite kdyz nemusis, tak ji zbytecne netoc, a poslouchat co to dela a kazdymu maleru predejit vcasnou opravou. mazat dobrym olejem (castrol TTS) a kvalty tam moc nekopat jak knedliky a umet to s ni ;-)

re: spolehlivost 516-ky .
1. 04. 2006, 10:57:04      miras
     nevim ale mam ji dva roky ze bych jisetril rict nemuzu a o propalenym pistu nemuzu rict ani slovo...vybrus sem delal asi 3* ale bylato moje chyba-neustip sem segrovky;(nechapu jak byc se moh propalit pist kvuli predstihu;)

re: spolehlivost 516-ky .
1. 04. 2006, 11:37:30     
     pist se muze propalit myslim kdyzukapne svicka -- kdyz je moc bila

re: spolehlivost 516-ky .
1. 04. 2006, 11:39:20      oficer.j@seznam.cz
     presne do prevodovky plnou syntetiku a do benzinu lejt asi taky syntetiku a natural 98 (furt je to dost otackovej motor

re: spolehlivost 516-ky .
2. 04. 2006, 14:28:59     
     Ještě ndotaz k te segrovce... až jí tam nacpu, tak mám uštípnout ty konce? ( asi to je z důvodu odstředivý síly, ne? aby to nějak neulítlo, ne? ) ten moula předemnou to asi taky neuděla, a šel jsem ze 3. výbrusu na 6. Podotýkám že segrovku měl dělanou doma, z měkýho drátu :-(. ALe když to uštípnu, tak ji zase nevindám, když bych chtěl třeba měnit ojnici... to by se tam aso musela vypilovat nějaká drážka, aby to šlo potom vyndat, nebo co? 516tku mám skoro 3 roky a dělám jí od základu, díky za radu, nechci ji hned ZKU...VIT

re: spolehlivost 516-ky .
2. 04. 2006, 14:32:02      590@seznam.cz
     Podivej se do motocyklu na 516ku a asi 30 prispevek od spoda to tam nakej chlapek popisuje. Jo pak se tam musi udelat drazka a vyndat ji jehlou.

re: spolehlivost 516-ky .
2. 04. 2006, 14:47:20     
     Dík, to sem právě už kdysi četl, pokud to ale všichni tak děláte, tak to bude lepší udělat taky, sice je možnost 12ti výbrusů, ale dávat zase 1200 za novou pístní sadu s výbrusem se mi nechce

re: spolehlivost 516-ky .
2. 04. 2006, 16:20:20      klejma@seznam.cz
     Uštípnout konce u segrovky je základ než jí tam dáš...jnak se ti za chvíli konce ulomí a zadřež!!!
Pokud jí pak pořebuješ vyndat stačí vyvrtat k drážce dirka slabym vrtákem,kterou pak pomocí něčeho tvrdého pevného a tenkého(př:ubroušený černý imbusový šroub,vrták,atd..)segrovku jednoduše vypáčíš..A hlavně tam nikdy nevracej tu co jsi tam už měl(drátová segrovka cca 2kč)

re: spolehlivost 516-ky .
2. 04. 2006, 18:30:38     
     Dík za radu, takže drátovou nikoli, dát tam tu lisovanou, většinou jsou černý barvy... uštípat konce a pomalu jí tam natlačit... :-)

re: spolehlivost 516-ky .
2. 04. 2006, 18:33:49     
     A ještě jeden dotaz... když sem kupoval ten píst, tak mi k tomu ten chytrák nacpal i pístní čep - jenže ta vnitřní díra se vůbec nezužuje, jako to má originál, a je celkově tak o 1 mm kratší... no prostě doma dělaný, a myslím že bych to zvládnul lépe. Lepší bude, dát tam ten původní čep, že? :-)

re: spolehlivost 516-ky .
2. 04. 2006, 20:44:21     
     U JAPONCU JE TO VYMAKLY. TAM JE DRAZKA ROVNOU A SEGROVKA JE BEZ TOHO ZMRDKU....PROSTE POHODICKA

re: spolehlivost 516-ky .
2. 04. 2006, 21:31:46      klejma@seznam.cz
     segrovka se tam dává drátová..!!!!jen musíš ucvaknout ty zahnutý konce..!když se budeš trochu snažit podaří se ti to tam nadat bez nich...!!
zpočátku sem měl u 516ky ty samý problémy...dokud mě nenapadlo ty konce ucaknout..pak už to bylo v poho.

re: spolehlivost 516-ky .
2. 04. 2006, 22:03:21     
     to se ustipavaj i segrovky u 250ky????

re: spolehlivost 516-ky .
3. 04. 2006, 12:42:33      klejma@seznam.cz
     já to raději uštípnul i u mé 380ky..(moc dobře si pomatuju co mi to dělalo u 516ky)=i u 250 by to bylo rozhodně je jistější(zas takovej problém to neni to uštípnout..)



Zpět na seznam témat

Vkládání příspěvku
Email :

Spisovně PEPA , velkými písmeny (ochrana proti robotům) :

Nadpis :

Text příspěvku :

© web design Jaromir S