MX-ON-line poradna

typ Čz 300 .
29.09.2006      Hlavacek32@seznam.cz
     Je mozne chlapy aby existovala čz 300 mezityp s peti kvaltama dik za odpoved ČZ zdar

re: typ Čz 300 .
1. 10. 2006, 18:50:31      k.anadan
     je to mozny, ale dost silne o tom pochybuju... kdyby to byla 300ka, tak by nemohla startovat mezi 250 a zase mezi pullitrama by se nechytala, i kdyz malo vyrobcu kdysi delalo plnohodnotny pullitry (proto napr. ČZ 360, 380...), protoze jejich vykon uz je nepouzitelnej... resp. je tak velkej, ze ho nemas sanci vyuzit...
IP : 85.160.7.141

re: typ Čz 300 .
1. 10. 2006, 19:20:57      cz-motokros@seznam.cz
     Spis by se mohlo jednat o prevrtanou 250ku
Admin JS
IP : 86.61.142.98

re: typ Čz 300 .
1. 10. 2006, 20:21:37      k.anadan
     nebo tak
IP : 85.160.23.195

re: typ Čz 300 .
1. 10. 2006, 20:29:50      oficer.j@seznam.cz
     jak rikas ty plnohodnotny pulitry to je proto ze komunisti vetsi obsah jak tech 380 nedovolili ze?
IP : 212.158.134.242

re: typ Čz 300 .
1. 10. 2006, 20:50:05      k.anadan
     to si nemyslim... jen hodne malo znacek delalo v ty dobe vyssi objem... nedavno jsem tady o tom cetl knizku...
IP : 85.160.23.195

re: typ Čz 300 .
1. 10. 2006, 22:37:21      oficer.j@seznam.cz
     to bylo urco komousema ty vetsi obsah nedovolili dyt v te dobe bylo pulitru a jeste vykonejsich
IP : 212.158.134.242

re: typ Čz 300 .
2. 10. 2006, 15:25:48      Hlavacek32@seznam.cz
     chlapy diky za vase nazory at vam to jezdi
IP : 213.192.4.146

re: typ Čz 300 .
2. 10. 2006, 16:59:18      peknyv@seznam.cz
     Pokud se nepletu, tak v osmdesátejch letech dělala yamaha i dvoutaktní pětistovky.

IP : 85.70.31.170

re: typ Čz 300 .
2. 10. 2006, 17:27:47      krosmen
     To že komunisti nedovolili plnoobjemové půllitry je blbost v té době vyráběli motorky do 500ccm těsně nad povoleným limitem protože byly lehčí a ovladatelnější.
IP : 213.194.221.4



Zpět na seznam témat

Vkládání příspěvku
Email :

Spisovně PEPA , velkými písmeny (ochrana proti robotům) :

Nadpis :

Text příspěvku :

© web design Jaromir S