1958 ČZ 250 - 4-takt


Předchozí foto     Další foto

Pro tento motocykl byl převzat motor ze sliničního speciálu , motor však postrádal adekvátní podvozek , motor byl také velice těžký (49 kg) .Výkon motoru byl snížen z 21 kW na 18 kW pro zisk příznivějšího průběhu točivého momentu . Otáčky byly také zredukovány z 10 000 na 7 000 ot/min. Zkonstruovat nový čtyřdobý motor nebylo neřešitelné ale jednodušší a pro sériovou výrobu snašší bylo vyvinout motor dvoudobý
Předchozí motocykl     Zpět pro výběr motocyklu     Další motocykl

Názory čtenářů

    12. 06. 2023, 11:55:09


    12. 06. 2023, 00:41:55


    14. 05. 2023, 19:58:57


    14. 05. 2023, 07:38:11


    17. 04. 2023, 18:16:50


    17. 04. 2023, 06:31:35


    27. 03. 2023, 04:14:00


    26. 03. 2023, 19:19:14


    6. 03. 2023, 10:45:35


    6. 03. 2023, 06:07:45


    22. 02. 2023, 20:41:55


    11. 02. 2023, 07:27:21


    7. 02. 2023, 12:30:59


    27. 01. 2023, 18:40:35


    24. 01. 2023, 09:28:03


    15. 01. 2023, 16:38:01


    12. 01. 2023, 09:38:24


    2. 01. 2023, 07:05:23


    30. 12. 2022, 05:42:05


    20. 12. 2022, 08:59:21


    17. 12. 2022, 17:01:39


    8. 12. 2022, 18:44:26


    4. 12. 2022, 20:39:06


    26. 11. 2022, 06:28:08


    23. 11. 2022, 21:47:46


    12. 11. 2022, 15:53:36


    11. 11. 2022, 17:22:13


    31. 10. 2022, 19:28:14


    29. 10. 2022, 15:56:17


    18. 10. 2022, 06:59:55


    17. 10. 2022, 11:53:59


    5. 10. 2022, 23:15:53


    5. 10. 2022, 06:18:35


    21. 09. 2022, 06:33:22


    18. 09. 2022, 16:25:24


    16. 09. 2022, 15:32:00


    18. 08. 2022, 07:35:04


    16. 08. 2022, 10:59:54


    15. 08. 2022, 21:14:49


    14. 08. 2022, 02:15:12


    13. 08. 2022, 13:35:49


    12. 07. 2022, 04:43:01


    7. 07. 2022, 07:55:31


    13. 06. 2022, 13:41:49


    2. 06. 2022, 00:40:50


    30. 05. 2022, 19:19:31


    9. 05. 2022, 08:44:19


    27. 04. 2022, 21:18:47


    25. 04. 2022, 16:29:57


    23. 04. 2022, 10:06:52


    9. 04. 2022, 12:28:44


    27. 03. 2022, 03:03:50


    12. 03. 2022, 13:55:49


    22. 02. 2022, 19:24:14


    1. 02. 2022, 17:05:45


    21. 01. 2022, 07:32:00


    31. 12. 2021, 10:21:05


    24. 12. 2021, 13:02:18


    29. 11. 2021, 20:55:04


    27. 11. 2021, 19:50:30


    21. 11. 2021, 01:10:36


    25. 10. 2021, 19:33:00


    23. 10. 2021, 18:51:38


    19. 10. 2021, 04:11:53


    22. 09. 2021, 11:21:33


    21. 09. 2021, 23:17:32


    20. 09. 2021, 08:08:28


    19. 09. 2021, 19:31:57


    20. 08. 2021, 05:44:33


    18. 08. 2021, 14:08:16


    16. 08. 2021, 09:36:59


    20. 07. 2021, 09:21:40


    18. 07. 2021, 03:02:54


    9. 07. 2021, 16:17:35


    11. 06. 2021, 08:28:31


    9. 06. 2021, 14:04:36


    7. 06. 2021, 04:25:06


    11. 05. 2021, 19:54:53


    2. 05. 2021, 18:09:35


    7. 04. 2021, 19:55:41


    5. 04. 2021, 18:07:55


    5. 04. 2021, 03:42:59


    3. 04. 2021, 01:48:02


    6. 03. 2021, 01:20:20


    3. 03. 2021, 03:14:20


    6. 02. 2021, 20:11:31


    6. 02. 2021, 20:11:30


    6. 02. 2021, 20:11:30


    6. 02. 2021, 20:11:30


    6. 02. 2021, 20:11:30


    6. 02. 2021, 20:11:30


    6. 02. 2021, 20:11:30


    6. 02. 2021, 20:11:29


    6. 02. 2021, 20:11:29


    6. 02. 2021, 20:07:17


    6. 02. 2021, 20:07:10


    6. 02. 2021, 20:07:09


    6. 02. 2021, 20:07:09


    6. 02. 2021, 20:07:09


    6. 02. 2021, 20:07:09


    6. 02. 2021, 20:07:09


    6. 02. 2021, 20:07:09


    6. 02. 2021, 20:07:09


    6. 02. 2021, 20:07:09


    6. 02. 2021, 20:07:09


    6. 02. 2021, 20:07:09


    6. 02. 2021, 20:07:09


    6. 02. 2021, 20:07:09


    6. 02. 2021, 20:07:09




Zde můžete přidat i Váš názor na tento motocykl
Jméno nebo email :

Text příspěvku :


   

© web design Jaromir S