1962 ČZ 250 tovární


Předchozí foto     Další foto

ČZ 250 z roku 1962 měla poprvé plnou tovární podporu , Výkon motoru se pohyboval okolo 16 kW , mezikolečko v primárním převodu bylo nahrazeno přímým převodem což změnilo smysl otáčení motoru , dále byla zvětšena spojka pro přenos většího výkonu . Převodovka byla dvouhřidelová , se čtyřmi stupni , s jednou řadící vydlicí .Rám byl uzavřený trubkový z chrommolybdenových trubek .
Předchozí motocykl     Zpět pro výběr motocyklu     Další motocykl

Názory čtenářů

    1. 08. 2023, 22:02:02


    18. 07. 2023, 14:21:56


    20. 06. 2023, 20:39:39


    23. 05. 2023, 20:08:43


    23. 05. 2023, 19:46:22


    26. 04. 2023, 06:23:19


    26. 04. 2023, 04:35:44


    1. 04. 2023, 23:42:36


    1. 04. 2023, 21:15:11


    11. 03. 2023, 17:12:49


    11. 03. 2023, 13:35:51


    23. 02. 2023, 20:08:30


    23. 02. 2023, 16:21:34


    8. 02. 2023, 09:16:32


    8. 02. 2023, 04:32:04


    25. 01. 2023, 02:19:50


    24. 01. 2023, 21:56:01


    11. 01. 2023, 08:15:56


    11. 01. 2023, 04:15:19


    30. 12. 2022, 13:53:30


    29. 12. 2022, 02:43:58


    18. 12. 2022, 02:09:37


    17. 12. 2022, 21:42:37


    5. 12. 2022, 04:14:42


    4. 12. 2022, 22:34:11


    24. 11. 2022, 04:23:40


    23. 11. 2022, 22:06:14


    11. 11. 2022, 22:44:41


    11. 11. 2022, 17:14:00


    29. 10. 2022, 19:27:26


    29. 10. 2022, 14:45:21


    17. 10. 2022, 13:11:58


    17. 10. 2022, 09:07:01


    5. 10. 2022, 23:33:15


    5. 10. 2022, 19:49:41


    13. 09. 2022, 19:26:32


    11. 09. 2022, 13:20:58


    8. 09. 2022, 09:02:48


    10. 08. 2022, 11:09:00


    6. 08. 2022, 21:55:11


    13. 07. 2022, 08:40:57


    11. 07. 2022, 01:40:27


    5. 07. 2022, 12:25:54


    3. 07. 2022, 06:17:08


    5. 06. 2022, 20:09:10


    29. 05. 2022, 00:11:39


    1. 05. 2022, 15:54:24


    30. 04. 2022, 11:48:11


    4. 04. 2022, 02:28:12


    1. 04. 2022, 22:16:30


    31. 03. 2022, 19:30:52


    28. 02. 2022, 17:28:44


    27. 02. 2022, 13:13:16


    28. 01. 2022, 04:52:59


    27. 01. 2022, 04:01:05


    30. 12. 2021, 06:58:03


    27. 12. 2021, 00:56:57


    28. 11. 2021, 19:03:49


    25. 11. 2021, 14:20:41


    23. 11. 2021, 11:56:07


    30. 10. 2021, 20:27:38


    28. 10. 2021, 19:29:04


    19. 10. 2021, 13:12:28


    25. 09. 2021, 14:23:53


    23. 09. 2021, 11:12:51


    15. 09. 2021, 22:24:12


    19. 08. 2021, 14:58:13


    18. 08. 2021, 11:11:51


    21. 07. 2021, 23:39:10


    19. 07. 2021, 16:48:57


    16. 07. 2021, 06:59:02


    15. 06. 2021, 10:25:23


    14. 06. 2021, 03:57:42


    11. 06. 2021, 19:00:22


    15. 05. 2021, 23:23:27


    12. 05. 2021, 06:40:22


    9. 05. 2021, 21:08:57


    9. 04. 2021, 16:28:59


    8. 04. 2021, 06:48:53


    24. 03. 2021, 12:07:48


    23. 03. 2021, 00:22:59


    20. 03. 2021, 05:50:46


    6. 02. 2021, 20:11:30


    6. 02. 2021, 20:11:28


    6. 02. 2021, 20:11:28


    6. 02. 2021, 20:11:28


    6. 02. 2021, 20:11:28


    6. 02. 2021, 20:11:28


    6. 02. 2021, 20:11:28


    6. 02. 2021, 20:11:27


    6. 02. 2021, 20:11:27


    6. 02. 2021, 20:07:07


    6. 02. 2021, 20:07:05


    6. 02. 2021, 20:07:05


    6. 02. 2021, 20:07:05


    6. 02. 2021, 20:07:05


    6. 02. 2021, 20:07:05


    6. 02. 2021, 20:07:05


    6. 02. 2021, 20:07:05


    6. 02. 2021, 20:07:05


    6. 02. 2021, 20:07:05


    6. 02. 2021, 20:07:05


    6. 02. 2021, 20:07:05


    6. 02. 2021, 20:07:05


    6. 02. 2021, 20:07:05


    6. 02. 2021, 20:07:05


    6. 02. 2021, 20:07:05




Zde můžete přidat i Váš názor na tento motocykl
Jméno nebo email :

Text příspěvku :


   

© web design Jaromir S