1976 ČZ 250 tovární


Předchozí foto     Další foto

Motocykl disponoval motorem s výkonem 39,6 koní při 9 600 ot / min., pěti - stupňovou převodovkou , karburátor Mikuni , a zapalování Motoplat . Parametry tlumičů zůstaly shodné s modelem z roku 1975 .
Předchozí motocykl     Zpět pro výběr motocyklu     Další motocykl

Názory čtenářů

    22. 10. 2023, 16:32:01


    14. 09. 2023, 11:31:50


    16. 08. 2023, 00:24:12


    17. 07. 2023, 17:59:03


    10. 07. 2023, 02:37:22


    20. 06. 2023, 07:46:32


    12. 06. 2023, 01:56:26


    20. 05. 2023, 08:26:36


    14. 05. 2023, 09:32:36


    22. 04. 2023, 22:43:41


    17. 04. 2023, 09:58:21


    27. 03. 2023, 09:37:05


    26. 03. 2023, 22:13:30


    6. 03. 2023, 15:29:27


    6. 03. 2023, 06:43:12


    22. 02. 2023, 19:42:12


    11. 02. 2023, 11:25:29


    7. 02. 2023, 09:41:36


    27. 01. 2023, 22:16:21


    24. 01. 2023, 04:42:18


    14. 01. 2023, 03:17:28


    12. 01. 2023, 02:02:30


    2. 01. 2023, 10:56:40


    29. 12. 2022, 17:26:36


    20. 12. 2022, 12:47:06


    17. 12. 2022, 01:03:29


    8. 12. 2022, 22:35:43


    5. 12. 2022, 09:00:52


    26. 11. 2022, 10:29:43


    21. 11. 2022, 10:30:46


    12. 11. 2022, 22:12:56


    1. 11. 2022, 02:15:12


    18. 10. 2022, 16:15:13


    4. 10. 2022, 13:11:05


    17. 09. 2022, 07:27:21


    15. 09. 2022, 05:14:15


    5. 09. 2022, 03:54:14


    2. 09. 2022, 23:54:27


    16. 08. 2022, 16:59:14


    14. 08. 2022, 07:51:06


    5. 08. 2022, 14:37:32


    10. 07. 2022, 05:45:42


    2. 07. 2022, 02:02:34


    29. 06. 2022, 21:25:49


    7. 06. 2022, 05:10:38


    2. 06. 2022, 19:15:35


    27. 05. 2022, 19:26:37


    25. 05. 2022, 13:46:17


    3. 05. 2022, 00:24:02


    30. 04. 2022, 20:15:09


    24. 04. 2022, 21:19:14


    1. 04. 2022, 03:00:20


    30. 03. 2022, 00:05:32


    26. 03. 2022, 07:44:47


    24. 03. 2022, 04:21:57


    23. 02. 2022, 12:42:56


    22. 02. 2022, 00:34:32


    21. 02. 2022, 08:49:57


    19. 02. 2022, 20:30:19


    22. 01. 2022, 00:57:58


    18. 01. 2022, 09:20:44


    21. 12. 2021, 00:46:34


    17. 12. 2021, 11:15:23


    19. 11. 2021, 16:18:40


    16. 11. 2021, 05:09:30


    21. 10. 2021, 22:30:19


    12. 10. 2021, 06:57:40


    22. 09. 2021, 16:24:48


    12. 09. 2021, 14:46:56


    18. 08. 2021, 19:15:40


    12. 08. 2021, 22:04:59


    10. 08. 2021, 17:10:14


    18. 07. 2021, 20:45:03


    16. 07. 2021, 15:37:22


    12. 07. 2021, 20:17:04


    12. 06. 2021, 03:30:58


    8. 06. 2021, 03:24:19


    5. 06. 2021, 18:12:35


    12. 05. 2021, 16:04:56


    1. 05. 2021, 08:00:28


    28. 04. 2021, 20:36:30


    8. 04. 2021, 16:43:52


    6. 04. 2021, 00:56:11


    27. 03. 2021, 02:01:13


    24. 03. 2021, 06:54:17


    10. 03. 2021, 01:41:24


    7. 03. 2021, 05:18:59


    6. 02. 2021, 20:11:38


    6. 02. 2021, 20:11:36


    6. 02. 2021, 20:11:36


    6. 02. 2021, 20:11:36


    6. 02. 2021, 20:11:36


    6. 02. 2021, 20:11:36


    6. 02. 2021, 20:11:36


    6. 02. 2021, 20:11:34


    6. 02. 2021, 20:11:34


    6. 02. 2021, 20:07:39


    6. 02. 2021, 20:07:36


    6. 02. 2021, 20:07:36


    6. 02. 2021, 20:07:36


    6. 02. 2021, 20:07:36


    6. 02. 2021, 20:07:36


    6. 02. 2021, 20:07:36


    6. 02. 2021, 20:07:36


    6. 02. 2021, 20:07:36


    6. 02. 2021, 20:07:36


    6. 02. 2021, 20:07:36


    6. 02. 2021, 20:07:36


    6. 02. 2021, 20:07:36


    6. 02. 2021, 20:07:36


    6. 02. 2021, 20:07:36


    6. 02. 2021, 20:07:36


    6. 02. 2021, 20:07:36


    6. 02. 2021, 20:07:36


    6. 02. 2021, 20:07:36


    6. 02. 2021, 20:07:36


    6. 02. 2021, 20:07:35


    6. 02. 2021, 20:07:36


    6. 02. 2021, 20:07:36


    6. 02. 2021, 20:07:35


    6. 02. 2021, 20:07:35




Zde můžete přidat i Váš názor na tento motocykl
Jméno nebo email :

Text příspěvku :


   

© web design Jaromir S