1982 ČZ 125 tovární


Předchozí foto     Další foto

Svět motorů rok 1982 : .... Zbrusu novou je velmi moderně řešena strakonická stopětadvacítka . Mezi špičkovými parametry a konstrukčními prvky , které snesou velmi přísná kritéria je jen hmotnost 94 kg průměrná ale i zde dojde k odtučňovací kůře , kde zejména nahražením stávající přední bubnové brzdy lehkou kotoučovou brzdou půjde hmotnost dolů . Motor stopětadvacítky je kapalinou chlazený dvoudobý jednoválec 55x51,6 mm . Při kompresním poměru 14:1 dává nejvyšší výkon 23,5 - 25kW při 11 000 až 11 400 ot/min. Válec z lehké slitiny je opatřen litinovou vložkou . Skříň motoru je z hořčíkové slitiny .Klikový hřídel je uložen na kuličkových ložiskách , ojnice a pístní čep na jehlách . Píst je opatřen jediným kroužkem tloušťky 1,4 mm . V sací soustavě je rovňěž membránový ventil s pryžovými dosedacími plochami a plastovými membránami . Karburátor MIKUNI 36 popř. 38 . Objem chladící soustavy je 1,2 l Bezkontaktní zapalování Kokusan Denki se samočinou regulací předsihu zážehu . Šestistupňová převodovka ... spojka v oleji ... nový podvozek s originálním řešením zadní vidlice ...
Předchozí motocykl     Zpět pro výběr motocyklu     Další motocykl

Názory čtenářů

    17. 04. 2024, 08:04:04


    5. 12. 2023, 08:06:32


    8. 07. 2023, 21:34:52


    17. 06. 2023, 11:04:21


    11. 06. 2023, 22:22:48


    19. 05. 2023, 23:29:19


    14. 05. 2023, 04:41:54


    22. 04. 2023, 16:46:45


    17. 04. 2023, 01:59:16


    27. 03. 2023, 06:14:57


    24. 03. 2023, 03:46:22


    6. 03. 2023, 13:00:52


    5. 03. 2023, 23:09:10


    18. 02. 2023, 13:46:53


    11. 02. 2023, 10:27:16


    7. 02. 2023, 02:30:14


    27. 01. 2023, 22:25:50


    23. 01. 2023, 23:14:21


    14. 01. 2023, 03:09:32


    11. 01. 2023, 20:50:37


    2. 01. 2023, 10:50:19


    29. 12. 2022, 15:33:00


    20. 12. 2022, 12:45:22


    17. 12. 2022, 03:17:51


    8. 12. 2022, 22:15:51


    5. 12. 2022, 15:32:03


    26. 11. 2022, 09:37:21


    23. 11. 2022, 07:14:39


    12. 11. 2022, 19:48:11


    9. 11. 2022, 17:01:25


    31. 10. 2022, 23:36:01


    28. 10. 2022, 23:42:31


    18. 10. 2022, 12:57:11


    18. 10. 2022, 02:48:50


    5. 10. 2022, 13:52:11


    5. 10. 2022, 02:42:56


    18. 09. 2022, 11:12:19


    7. 09. 2022, 11:00:25


    15. 08. 2022, 15:24:57


    13. 08. 2022, 06:51:40


    3. 08. 2022, 12:12:24


    9. 07. 2022, 06:05:34


    4. 07. 2022, 12:46:43


    10. 06. 2022, 15:30:52


    8. 06. 2022, 09:53:56


    1. 06. 2022, 11:08:42


    4. 05. 2022, 05:40:41


    3. 05. 2022, 21:49:52


    1. 05. 2022, 17:36:37


    31. 03. 2022, 04:41:10


    29. 03. 2022, 01:11:30


    28. 03. 2022, 17:11:28


    24. 02. 2022, 16:51:30


    24. 02. 2022, 10:39:16


    22. 02. 2022, 13:39:46


    25. 01. 2022, 01:38:46


    23. 01. 2022, 06:05:31


    26. 12. 2021, 10:21:20


    24. 12. 2021, 07:36:45


    21. 12. 2021, 20:47:06


    24. 11. 2021, 16:57:55


    22. 11. 2021, 22:16:07


    22. 11. 2021, 14:10:41


    20. 11. 2021, 20:15:38


    21. 10. 2021, 00:58:56


    16. 10. 2021, 14:14:44


    21. 09. 2021, 17:41:03


    19. 09. 2021, 13:56:21


    17. 09. 2021, 02:53:08


    14. 09. 2021, 23:30:41


    17. 08. 2021, 20:02:05


    13. 08. 2021, 03:57:14


    2. 08. 2021, 11:53:15


    13. 07. 2021, 01:54:15


    10. 07. 2021, 19:41:58


    10. 06. 2021, 17:30:58


    25. 05. 2021, 10:31:17


    6. 02. 2021, 20:11:43


    6. 02. 2021, 20:11:40


    6. 02. 2021, 20:11:40


    6. 02. 2021, 20:11:40


    6. 02. 2021, 20:11:40


    6. 02. 2021, 20:11:40




Zde můžete přidat i Váš názor na tento motocykl
Jméno nebo email :

Text příspěvku :


   

© web design Jaromir S